30/12/09

Πληρωμή μισθοδοσίας

Χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες της Διοίκησης και της κας Μαριάννας Καλούδη του τμήματος μισθοδοσίας κατατέθηκε στις 24/12 μέρος των αποδοχών μας.
Η πρόεδρος_____________Ο Γεν.Γραμματέας
Μαρία Παναγοπούλου_____Νίκος Αβραμίδης

13/12/09

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ-Θ


ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ


Τρίτη 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 11:30 π.μ.
στο Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)


Θέματα:
1. Υπογραφή συμβάσεων - πληρωμές
2. Συζήτηση ενημέρωση για υπό διεκδίκηση επιδόματα (των 176 ευρώ που δικαιούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι)
3. Κινητοποιήσεις – εκδηλώσεις του Συλλόγου



Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Μαρία Παναγοπούλου __Νίκος Αβραμίδης

6/12/09

ΠΡΟΣ
Τον Πρόεδρο του ΑΤΕΙ/Θ
Το Συμβούλιο του ΑΤΕΙ/Θ
Τον Γ. Γραμματέα
Τα Συμβούλια όλων των Τμημάτων του ΑΤΕΙ/Θ
Τους φοιτητικούς συλλόγους του ΑΤΕΙ/Θ
Τον ΕΣΕΠ
Το Σύλλογο των ΕΤΠ

Θέμα: Αριθμός φοιτητών ανά εκπαιδευτικό στα εργαστηριακά μαθήματα

Πρόσφατα το Συμβούλιο του ΑΤΕΙ/Θ πήρε απόφαση (29/8-10-2009) οι Διευθυντές των Σχολών να εποπτεύουν την εφαρμογή της ανάθεσης διδακτικού έργου σε εργαστηριακούς συνεργάτες με ελάχιστη αναλογία 25 φοιτητών ανά εκπαιδευτικό και ανά εργαστηριακό τμήμα, αποκλειόμενης της συνδιδασκαλίας.
Αυτή η απόφαση έρχεται σε σύγκρουση με το Προεδρικό διάταγμα υπ’αριθμ. 160 «πρότυπος γενικός εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας των ΑΕΙ» όπου προβλέπει αναλογία 15 φοιτητών ανά εκπαιδευτικό, όπως και με τον κανονισμό σποδών του ΤΕΙ/Θ (Φ.Ε.Κ. 1622/18-8-99) όπου προβλέπονταν αναλογία 20 φοιτητών ανά εκπαιδευτικό.
Η αναφορά στα παραπάνω γίνεται με σκοπό να αναδείξει το γεγονός ότι μια τέτοια απόφαση μας «γυρνάει» χρονικά πολύ πίσω και σίγουρα πολύ πιο μακριά από αυτό που όλοι θέλουμε και επιθυμούμε, δηλαδή ένα καλύτερο επίπεδο σπουδών.
Σίγουρα είναι γνωστό σε όλους το πώς γίνεται ή πρέπει να γίνεται ένα εργαστηριακό μάθημα, όμως μάλλον είναι απαραίτητο να απαντήσουμε όλοι ξανά: 1. ο διδάσκοντας πρέπει να βρίσκεται στην «έδρα» του ή κοντά στο φοιτητή; 2. ποιος θα φέρει την ευθύνη για την ασφάλεια των φοιτητών;
Ο Σύλλογος Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, αποφάσισε στην Συνέλευση που πραγματοποίησε στις 13-11-2009 να θέσει το ζήτημα αυτό προς συζήτηση στα μέλη της κοινότητας του ΤΕΙ ώστε όλοι να πάρουν θέση για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Η δική μας πρόταση βέβαια δεν περιορίζεται μόνο στον αριθμό των φοιτητών ανά εκπαιδευτικό, που θεωρούμε ότι πρέπει να είναι 15 και σε ορισμένα μαθήματα 10, αλλά και στο ζήτημα τι προσόντα πρέπει να έχουν οι εκπαιδευτικοί, πως επιλέγονται οι εκπαιδευτικοί, η ποιότητα των συγγραμμάτων και πως αυτά θα διανέμονται κ.α.



Με τιμή
Για το ΔΣ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ___________Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ___ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙΘ
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ


ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 11 π.μ.
στο Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)


Θέματα:
1. Υπογραφή συμβάσεων - πληρωμές
2. Συνέντευξη τύπου του Συλλόγου μας
3. Συζήτηση για:
- Ασφαλιστικό
- Συνάφεια – επιλογή Ε.Π.
- Συνθήκες διδασκαλίας
4. Καταγραφή αιτημάτων για συζήτηση στην Ομοσπονδία και επαφή με το Υπουργείο
5. Κινητοποιήσεις – εκδηλώσεις του Συλλόγου

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ_______________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Μαρία Παναγοπούλου______ Νίκος Αβραμίδης

11/11/09

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 11:00 Π.Μ., ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ "ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ" ΤΗΣ ΣΕΥΠ.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

1. προβλήματα-διεκδικήσεις

  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΑΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
  • ΕΓΚΑΙΡΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥ
  • ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
  • ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ-ΑΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
    προώθηση στο υπουργείο των αιτημάτων μας

2. Ασφαλιστικό

3. Πέμπτη βαθμίδα- Σύσταση Ειδικού κλάδου

---η πρόεδρος ------------------ο γενικός γραμματέας

Μαρία Παναγοπούλου ---------Νίκος Αβραμίδης

26/10/09

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

Οι συμβάσεις μας είναι έτοιμες προς υπογραφή. Θα πρέπει να περάσουμε απο το γραφείο 14 (πράσινη πόρτα) που βρίσκεται στο κεντρικό κτήριο, στον διάδρομο προς το ιατρείο δεξιά (βλέπεις το σήμα του κόκκινου σταυρού ψηλά στο ταβάνι του κεντρικού διαδρόμου). Φροντίστε να έχετε μαζί σας ότι απαιτείται (π.χ. Α.Μ. ΑΜΚΑ, Αρ.λογαριασμού Εμπορικής τράπεζας -για τους καινούργιους κλπ) για να τελειώνουμε γρήγορα.

1/10/09

Ημερομηνία έναρξης συμβάσεων

Η ημερομηνία έναρξης των συμβάσεών μας θα είναι η 1η Οκτωβρίου 2009. Οι γραμματείες θα προσκομίζουν βεβαίωση σε όσους απο εμάς την χρειάζονται. Ο ΟΑΕΔ καλύπτεται με την προσκόμιση της βεβαίωσης για την διακοπή του ταμείου ανεργίας.

Καλό Εξάμηνο