22/6/10

ΚΑΛΕΣΜΑ προς το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του ΤΕΙ

ΚΑΛΕΣΜΑ
προς το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του ΤΕΙ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Στην προσπάθεια ανασυγκρότησης των Συλλόγων μας και της Ομοσπονδίας μας ο ΣΕΕΠ του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης πήρε την πρωτοβουλία διοργάνωσης σύσκεψης την Παρασκευή 18 Ιουνίου με όλους τους Συλλόγους της χώρας. Στη πρώτη αυτή προσπάθεια και παρά τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι, υπήρξε ανταπόκριση από τους Συλλόγους των ΤΕΙ Καβάλας, Πάτρας, Καστοριά και η Επιτροπή αγώνα του ΤΕΙ Κοζάνης.
Το πρώτο συμπέρασμα που βγήκε από αυτή την προσπάθεια είναι, ότι υπάρχει αναγκαιότητα για τέτοιου είδους πρωτοβουλίες που όχι μόνο θα ενημερώνουν τους συναδέλφους, αλλά θα μπορούν να συντονίζουν τις κινήσεις μας, τις αγωνιστικές πρωτοβουλίες.
Η περίοδος στη οποία ζούμε χαρακτηρίζεται από συντριπτικές αλλαγές στο οικονομικό επίπεδο, αλλά και από αλλαγές στα εργασιακά δικαιώματα. Η περίοδος αυτή χαρακτηρίζεται από έντονες πιέσεις ακόμα και στο επίπεδο συνολικά των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Αυτό εκφράζεται και με την πίεση της ανεργίας ειδικά στους χώρους των Συμβασιούχων.
Σύντομα αναμένεται από το Υπουργείο Παιδείας και νέος νόμος για τα ΑΕΙ, που τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως θα προκαλέσουν σημαντικές αλλαγές όχι προς την κατεύθυνση καλυτέρευσης της ήδη προβληματικής κατάστασης στο χώρο.
Η συζήτηση για τα προβλήματα του κλάδου μας χωριστά, αλλά και για τα προβλήματα συνολικά του ΤΕΙ, είναι κάτι που πρέπει να απασχολεί όλους μας στον ίδιο βαθμό, εφόσον θεωρούμε ότι όλοι έχουμε τις ίδιες αγωνίες για το μέλλον της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και της Παιδείας συνολικά.
Στη σύσκεψη αποκωδικοποιήσαμε τα βασικά αιτήματα πάλης του κλάδου ως εξής:
(1)Αύξηση της χρηματοδότησης των ΤΕΙ στο ύψος των αναγκών τους.
1.Με αντίστοιχη αύξηση του ωρομισθίου του ΕΕΠ,
2.Για δωρεάν σίτηση και μεταφορά του ΕΕΠ, των σπουδαστών, του προσωπικού,
3.Αναβάθμιση του επιπέδου των εργαστηρίων και των συγγραμμάτων,
4.Όχι περισσότεροι από 15 σπουδαστές ανά εκπαιδευτικό στα εργαστήρια.
(2)Επίλυση του ασφαλιστικού προβλήματος με την απόδοση ενσήμων του ΙΚΑ ανάλογα με τις ώρες ανάθεσης εκπ/κού έργου των ωρομισθίων. Μείωση του ελάχιστου αριθμού ενσήμων που είναι απαραίτητα για το επίδομα ανεργίας. Δωρεάν ιατροφαρμακευτική κάλυψη. Ολοκληρωμένη κάλυψη (ιατροφαρμακευτική, χορήγηση αδειών, επαναπρόσληψη) των εγκύων.
(3)Θεσμοθέτηση 5ης βαθμίδας ή κλάδου αντίστοιχου του Ε.Ε.ΔΙ.Π των Πανεπιστημίων, μόνιμου εργαστηριακού και διδακτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
(4)Θεσμική αναβάθμιση του ΕΕΠ
1.Θεσμοθέτηση της συμμετοχής μας με δικαίωμα ψήφου σε όλα τα θεσμικά όργανα του ΤΕΙ.
2.Έγκαιρη ημερομηνία πρόσληψης και ανάθεσης του εκπαιδευτικού έργου των έκτακτων εκπαιδευτικών. Οι πληρωμές να γίνονται έγκαιρα.
3.Να μην υπάρχουν αλλαγές στις αναθέσεις, χωρίς τη συνεδρίαση του συμβουλίου του Τμήματος.
4.Να συμμετέχει εκπρόσωπος του Συλλόγου μας στις συνεδριάσεις των Τμημάτων με δικαίωμα λόγου.
5.Αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και το δημόσιο.
6.Καμία απλήρωτη εργασία πέρα από τις καθορισμένες από την σύμβαση.
(5)Προκήρυξη αντίστοιχων θέσεων μονίμου ΕΠ όπου υπάρχουν έκτακτοι με πλήρη προσόντα.
(6)Ενιαία Ανώτατη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία

Πολύ σημαντική απόφαση της σύσκεψης ήταν ο καθορισμός των παραπέρα κινήσεων και πρωτοβουλιών μας. Συγκεκριμένα:
1)Καλούμε όλους τους Συλλόγους να συμμετέχουν στην πρωτοβουλία αυτή με παραπέρα επεξεργασία του πλαισίου αιτημάτων,
2)Καλούμε το ΔΣ της Ομοσπονδίας μας να αναλάβει το ρόλο του, όπως αυτός καθορίστηκε ομόφωνα από το Συνέδριο:

- Για έκτακτο καταστατικό συνέδριο με σκοπό να λυθεί το ζήτημα με τους Συλλόγους των παραρτημάτων των ΤΕΙ,
- Για την ανασυγκρότηση όλων των Συλλόγων της δύναμής της,
- Για τον συντονισμό δράσης των Συλλόγων,
- Για την πλήρη κάλυψη από οποιεσδήποτε τρομοκρατικές ή άλλες πιέσεις προς τους συναδέλφους που με τον έναν ή άλλο τρόπο διεκδικούν την επίλυση των δίκαιων αιτημάτων τους

3)Καλούμε το ΔΣ της Ομοσπονδίας να καλέσει αμέσως μετά την δημοσιοποίηση του αναμενόμενου νέου νόμου για τα ΑΕΙ, σε πλατιά συνεδρίαση όλων των Συλλόγων. Σε περίπτωση που αυτή η πρόσκληση δεν πραγματοποιηθεί από το ΔΣ της Ομοσπονδίας το κάλεσμα θα πραγματοποιηθεί από τους Συλλόγους που συμμετείχαν στη σύσκεψη,
4)Καλούμε όλους τους Συλλόγους σε σύσκεψη για τον προγραμματισμό δράσης το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου,
5)Καλούμε όλους τους Συλλόγους οποιαδήποτε πρωτοβουλία ή πρόβλημα να τα κοινοποιούν σε όλους τους άλλους Συλλόγους, να υπάρχει συνεχής ενημέρωση μεταξύ μας,
6)Καλούμε όλους τους Συλλόγους να ενημερώνουν όλους τους φορείς του ΤΕΙ για τα ζητήματα που μας αφορούν και κυρίως τους Σπουδαστές
7)Με κάθε ευκαιρία να δημοσιοποιούμε τις θέσεις και προτάσεις μας.

Άμεσα καλούμε το ΔΣ της Ομοσπονδίας και όλους τους Συλλόγους να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις ενάντια στα Προεδρικά Διατάγματα για τα εργασιακά δικαιώματα που κατατέθηκαν και ενάντια στο νόμο για το ασφαλιστικό που θα κατατεθεί στις 23 Ιουνίου, προβάλλοντας και τα δικά μας κλαδικά αιτήματα.
Καλούμε στις απεργίες που έχουν αποφασιστεί από Ομοσπονδίες, Εργατικά Κέντρα και άλλους φορείς στις 23 Ιουνίου, καθώς και στις 29 Ιουνίου και συμμετοχή στις απεργιακές συγκεντρώσεις.

21/6/10

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Οι εκπρόσωποι των Συλλόγων Έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΤΕΙ Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Καστοριάς και της Επιτροπής αγώνα του ΤΕΙ Κοζάνης) που πήραμε μέρος στη σύσκεψη που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του αντίστοιχου Συλλόγου του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 18 Ιουνίου αποφασίσαμε:
1. Να στείλουμε μήνυμα συμπαράστασης στους συναδέλφους του ΤΕΙ Πειραιά που βρίσκονται από την Δευτέρα 14 Ιουνίου σε επίσχεση εργασίας ζητώντας το αυτονόητο, να πληρώνονται έγκαιρα, όταν μάλιστα αποτελούν και τον κύριο όγκο των εκπαιδευτικών του Ιδρύματος.
2. Να καλέσουμε την Ομοσπονδία μας, που για άλλη μια φορά δεν πήρε κάποιο μέτρο ενίσχυσης του αγώνα των συναδέλφων, να κάνει ότι χρειάζεται ώστε το θέμα που δεν αφορά μόνο τους συναδέλφους του ΤΕΙ Πειραιά, να αποτελεί βάση κινητοποίησης όλων των Συλλόγων της χώρας.
3. Να καλέσουμε τους Συλλόγους των Εκτάκτων και από άλλα ΤΕΙ να βγάλουν καλέσματα συμπαράστασης και να βρίσκονται σε συνεχή ετοιμότητα ώστε να ανταποκριθούν όποτε είναι απαραίτητο.

Δυστυχώς το πρόβλημα των πληρωμών δεν είναι καινούργιο, όπως και αυτό με τις υπογραφές των συμβάσεων. Μάλιστα είναι τόσο οξυμμένο που πολλοί συνάδελφοι θεωρούν δεδομένη την καθυστέρηση στις πληρωμές για δύο και τρεις μήνες.
Είναι όμως καιρός να τερματιστεί αυτή η ανοχή!
Καλούμε την Διοίκηση του ΤΕΙ Πειραιά και όλων των ΤΕΙ της χώρας να κάνουν το ελάχιστο, δηλαδή να εξασφαλίζουν το κονδύλιο για τις πληρωμές του Έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Σε αυτή την προσπάθεια θα μας βρουν στο πλευρό τους. Δεν αποτελεί λύσει η μετάθεση του προβλήματος σε τρίτους. Δεν μπορεί κάθε φορά να προτάσσονται διάφορες δικαιολογίες, πολλές από τις οποίες είναι τουλάχιστον προσβλητικές για τη νοημοσύνη των συναδέλφων.
Καλούμε όλους τους Μόνιμους συναδέλφους και την ΟΣΕΠ ΤΕΙ να πάρει θέση στήριξης του αιτήματος των Εκτάκτων του ΤΕΙ Πειραιά.
Καλούμε του σπουδαστές μας να μας συμπαρασταθούν στο δίκαιο αυτό αίτημα.

Πιστεύουμε ότι η κοινή δράση όλων είναι αυτή που θα φέρει αποτελέσματα.

15/6/10

ΚΑΛΕΣΜΑ- πρόσκληση για πανελλαδική συνάντηση προς όλους τους Συλλόγους

Προς :
Την Ομοσπονδία Συλλόγων
Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ,
Όλους τους Συλλόγους
Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ,
Όλους τους συναδέλφους

ΚΑΛΕΣΜΑ
Όπως είναι γνωστό είχαμε αποστείλει στις 07/05/2010 προς την Ομοσπονδία και κοινοποιήσαμε προς όλους τους Συλλόγους πρόσκληση για πανελλαδική συνάντηση. Δυστυχώς όμως δεν πήραμε καμία απάντηση.
Για το λόγω αυτό στέλνουμε πρόσκληση με σκοπό η συνάντηση αυτή να γίνει στη Θεσσαλονίκη και να πάρει το χαρακτήρα πλατιάς σύσκεψης. Σκοπός είναι να συντονίσουμε τη δράση μας στη βάση των κοινών προβλημάτων που ήδη υπάρχουν, αλλά και να προετοιμαστούμε μπροστά και στις νέες εξελίξεις που αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι.
Η σύσκεψη μπορεί να εξελιχθεί σε πιο μόνιμο συντονισμό τη δράσης των Συλλόγων που θα συμμετέχουν, όμως σίγουρα πρέπει να αποτελέσει την αρχή μιας ουσιαστικής κουβέντας και προβληματισμού.
Επιθυμούμε το κάλεσμα να φτάσει σε όσο το δυνατό περισσότερους Συλλόγους και συναδέλφους.
Η συνάντηση έχει καθοριστεί για την
Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010
18:00 μ.μ. στον 7ο όροφο του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης.
Θεσσαλονίκη 15/06/2010

Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                             Γραμματέας


ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ    ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

1/6/10

Μισθοδοσία Μαρτίου 2010

Στις 28/5 υλοποιήθηκε η μισθοδοσία του Μαρτίου με σχετική μείωση των αποδοχών μας λόγω των νέων οικονομικών μέτρων της κυβέρνησης.

17/5/10

Απεργία Πέμπτη 20 ΜΑΗ

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ



 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

 ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ

 ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ

 ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ

ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

24η ΑΠΕΡΓΙΑ

Πέμπτη 20 ΜΑΗ

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ



ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΤΕΙ

ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ

ΣΤΙΣ 20 ΜΑΗ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΛΩΝ

Για το ΔΣ

Η Πρόεδρος       Ο Γραμματέας



ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ     ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

ektaktoi-teithe.blogspot.com

9/5/10

Προς :


Την Ομοσπονδία Συλλόγων

Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ

Κοινοποίηση:

όλους τους Συλλόγους

Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ



Με απόφαση του Συλλόγου Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ Θεσσαλονίκης καλούμε την ΟΣΕΕΠ – ΤΕΙ, να καλέσει το σύνολο των πρωτοβάθμιων συλλόγων που ανήκουν στη δύναμη της Ομοσπονδίας, ώστε να γίνει μία ουσιαστική και ολοκληρωμένη συζήτηση γύρω από τα θέματα που μας απασχολούν.

Ένα χρόνο μετά από την εκλογή του νέου ΔΣ της Ομοσπονδίας και το βασικό ζήτημα που έπρεπε να λυθεί, αυτό της ενεργοποίησης των πρωτοβάθμιων συλλόγων, της ενημέρωσης και των κοινών πρωτοβουλιών, βρίσκεται σε στασιμότητα.

Οι όποιες πρωτοβουλίες κοινής δράσης βασίζονται σε μεμονωμένους συλλόγους. Δυστυχώς τα προβλήματα συνεχώς μεγαλώνουν και οξύνονται, ενώ από το νέο ακαδημαϊκό έτος αναμένουμε και το τελικό χτύπημα. Ήδη τα δημοσιεύματα στον Τύπο πολλαπλασιάζονται και αναδεικνύουν αυτό που πρόκειται να γίνει. Τα πρώτα θύματα των περικοπών θα είμαστε εμείς.

Ο καιρός της αντίδρασης που έπρεπε να αναδείξουμε τα προβλήματά μας έχει περάσει. Όμως και τώρα με μια καλά συντονισμένη προσπάθεια μπορούμε να έχουμε αποτελέσματα. Η παραπάνω συνάντηση χρειάζεται να γίνει άμεσα, πριν την έναρξη της εξεταστικής. Καλούμε όλους τους συλλόγους να αποστείλουν κείμενα με θέσεις για όλα τα ζητήματα.

Θεσσαλονίκη 07/05/2010



Για το Δ.Σ.

Η Πρόεδρος________Ο Γραμματέας





ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ_ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

2/5/10

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Α.Τ.Ε.Ι.Θ.


ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν τίποτα καλό δεν μπορούν να φέρουν, παρά μόνο φτώχεια και απολύσεις για το σύνολο των εργαζομένων και μεγαλύτερα κέρδη για τους τραπεζίτες, βιομήχανους και εφοπλιστές.

Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία και ο «Καλλικράτης» με ότι αυτό συνεπάγεται για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση θα οδηγήσει στην έξοδο από την εκπαίδευση χιλιάδων μαθητών και φοιτητών, κλείσιμο Πανεπιστημιακών σχολών και ολόκληρων ΤΕΙ.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ στην

24η ΑΠΕΡΓΙΑ

Τετάρτη 5 ΜΑΗ

ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

1. εκφράζοντας την εναντίωσή μας στα νέα οικονομικά μέτρα που αποφασίστηκαν,

2. αντιδρώντας στη μείωση των δαπανών για την Παιδεία, με αποτέλεσμα και την μείωση των προϋπολογισμών των Ιδρυμάτων μας (κατά 10 – 12 %)

3. ζητάμε την ουσιαστική αναβάθμιση των ΤΕΙ ως ανώτατα ιδρύματα

4. απαιτούμε αύξηση των ωρομισθίων μας που είναι καθηλωμένα εδώ και πάρα πολλά χρόνια

5. απαιτούμε την πλήρη ασφαλιστική μας κάλυψη

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΤΕΙ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ,

ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΚΟΙΝΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ

 
Για το ΔΣ

Η Πρόεδρος        Ο Γραμματέας


ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ   ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ