ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ-Θ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ -Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 12 μ.μ. στο Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)
Αγαπητοί Φίλοι και Συνάδελφοι,
Είναι περισσότερο από αναγκαία η συμμετοχή σας σε αυτή την συνέλευση όπου σύμφωνα με την προηγούμενη ανακοίνωσή μας επείγει πλέον να συζητηθούν καίρια ζητήματα όπως μεταξύ άλλων και η διεκδίκηση των δεδουλευμένων μας. Βασιζόμαστε στην συμμετοχή ολων μας αλλιώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
Με τιμή
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                  Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ           ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
10/1/11
22/12/10
Μη καταβολή μισθών στο Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΡΟΣ
Τον Πρόεδρο του ΑΤΕΙ/Θ
Το Συμβούλιο και τη Συνέλευση του ΑΤΕΙ/Θ
Τον Γ. Γραμματέα
Τα Συμβούλια όλων των Τμημάτων του ΑΤΕΙ/Θ
Τους φοιτητικούς συλλόγους του ΑΤΕΙ/Θ
Τον ΕΣΕΠ
Το Σύλλογο των ΕΤΠ
Θέμα: Μη καταβολή μισθών στο Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Για άλλη μία χρονιά το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Ιδρύματος θα ζήσει με την αγωνία για το αν θα του καταβληθούν τα δεδουλευμένα του. Για άλλη μία χρονιά είμαστε αναγκασμένοι να βρισκόμαστε σε θέση ετοιμότητας για τη διεκδίκηση του αυτονόητου.
Σίγουρα η φετινή χρονιά έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες, όμως και πάλι αυτοί που πρώτοι καλούνται να πληρώσουν τα προβλήματα είναι οι Έκτακτοι Εκπαιδευτικοί. Είναι το μεγαλύτερο τμήμα του προσωπικού του ιδρύματος που δέχεται τις πιέσεις πρώτο, αλλά και αυτό που διεκπεραιώνει το μεγαλύτερο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Θεωρούμε αυτονόητη την υποστήριξη όλης της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΑΤΕΙΘ στο δίκαιο αίτημά μας και περιμένουμε την έμπρακτη συμπαράστασή της.
Καλούμε να λυθούν άμεσα όλα τα διαδικαστικά τυπικά ζητήματα που αφορούν στην υπογραφή των συμβάσεων μας,
Καλούμε σε αποστολή εγγράφων απαίτησης από το Υπουργείο του απαραίτητου κονδυλίου για την μισθοδοσία του ΕΠ και των λειτουργικών δαπανών του ΑΤΕΙΘ,
Σας καλούμε στη συνέλευση του Συλλόγου μας στις 12 Ιανουαρίου όπου θα αποφασίσουμε τον τρόπο διεκδίκησης των δεδουλευμένων,
Σας καλούμε την πρώτη εβδομάδα της εξεταστικής να ορίσουμε μία μέρα κοινής δράσης με εκδηλώσεις και συζητήσεις για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Θεσσαλονίκη 22-12-2010
Με τιμή
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ   ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΠΡΟΣ
Τον Πρόεδρο του ΑΤΕΙ/Θ
Το Συμβούλιο και τη Συνέλευση του ΑΤΕΙ/Θ
Τον Γ. Γραμματέα
Τα Συμβούλια όλων των Τμημάτων του ΑΤΕΙ/Θ
Τους φοιτητικούς συλλόγους του ΑΤΕΙ/Θ
Τον ΕΣΕΠ
Το Σύλλογο των ΕΤΠ
Θέμα: Μη καταβολή μισθών στο Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Για άλλη μία χρονιά το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Ιδρύματος θα ζήσει με την αγωνία για το αν θα του καταβληθούν τα δεδουλευμένα του. Για άλλη μία χρονιά είμαστε αναγκασμένοι να βρισκόμαστε σε θέση ετοιμότητας για τη διεκδίκηση του αυτονόητου.
Σίγουρα η φετινή χρονιά έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες, όμως και πάλι αυτοί που πρώτοι καλούνται να πληρώσουν τα προβλήματα είναι οι Έκτακτοι Εκπαιδευτικοί. Είναι το μεγαλύτερο τμήμα του προσωπικού του ιδρύματος που δέχεται τις πιέσεις πρώτο, αλλά και αυτό που διεκπεραιώνει το μεγαλύτερο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Θεωρούμε αυτονόητη την υποστήριξη όλης της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΑΤΕΙΘ στο δίκαιο αίτημά μας και περιμένουμε την έμπρακτη συμπαράστασή της.
Καλούμε να λυθούν άμεσα όλα τα διαδικαστικά τυπικά ζητήματα που αφορούν στην υπογραφή των συμβάσεων μας,
Καλούμε σε αποστολή εγγράφων απαίτησης από το Υπουργείο του απαραίτητου κονδυλίου για την μισθοδοσία του ΕΠ και των λειτουργικών δαπανών του ΑΤΕΙΘ,
Σας καλούμε στη συνέλευση του Συλλόγου μας στις 12 Ιανουαρίου όπου θα αποφασίσουμε τον τρόπο διεκδίκησης των δεδουλευμένων,
Σας καλούμε την πρώτη εβδομάδα της εξεταστικής να ορίσουμε μία μέρα κοινής δράσης με εκδηλώσεις και συζητήσεις για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Θεσσαλονίκη 22-12-2010
Με τιμή
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ   ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
19/12/10
ΑΠΟΓΡΑΦΗ στο TAXISnet
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Μας ενημέρωσαν πως μπορούμε να προχωρήσουμε την ηλ.απογραφή μας στο σύστημα TAXISnet. Διαβάστε την διαδικασία και ακολουθήστε την (την βόλτα πάντως στην εφορία δεν την γλυτώνετε...).Σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση πρέπει να υλοποιηθεί πρώτα μια διαδικασία από το ΤΕΙ και μετά θα μας ενημερώσουν πάλι οπότε μάλλον πρέπει να περιμένουμε νεώτερες οδηγίες. Καλό θα είναι να έχετε το νου σας για νεώτερη ανακοίνωση.
Μας ενημέρωσαν πως μπορούμε να προχωρήσουμε την ηλ.απογραφή μας στο σύστημα TAXISnet. Διαβάστε την διαδικασία και ακολουθήστε την (την βόλτα πάντως στην εφορία δεν την γλυτώνετε...).Σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση πρέπει να υλοποιηθεί πρώτα μια διαδικασία από το ΤΕΙ και μετά θα μας ενημερώσουν πάλι οπότε μάλλον πρέπει να περιμένουμε νεώτερες οδηγίες. Καλό θα είναι να έχετε το νου σας για νεώτερη ανακοίνωση.
4/12/10
Ανακοίνωση του Συλλόγου
Ανακοίνωση του Συλλόγου
για το κείμενο διαβούλευσης του υπουργείου και
τρέχοντα ζητήματα στη λειτουργία του ΤΕΙ
Aνακοίνωση του Συλλόγου
για το κείμενο διαβούλευσης του υπουργείου και
τρέχοντα ζητήματα στη λειτουργία του ΤΕΙ
1/12/10
Κείμενο διαβούλευσης για την έναρξη διαλόγου-Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση
Κατεβάστε το κείμενο Διαβούλευσης της συνόδου των Πρυτάνεων στις 23 Οκτωβρίου 2010.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ
21/11/10
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - Τετάρτη 24 ΝΟΕΜΒΡΗ 12 μ.μ. - Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)
στο Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)
Θέματα:
1. Νέος νόμος πλαίσιο και διαβούλευση - Μείωση του Προϋπολογισμού του ΤΕΙ
2. Ενημέρωση για τις εξελίξεις με βάση την προτροπή του Συμβουλίου του ΤΕΙ για μείωση του Έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού και την εφαρμογή του από τα Τμήματα.
3. Ενημέρωση για τις συμβάσεις και τις πληρωμές μας.
4. Μονή εισαγωγή των φοιτητών: επιπτώσεις στην ποιότητα των μαθημάτων και στον αριθμό των εκτάκτων.
5. Μέτρα για την ενημέρωση των συναδέλφων μας (Μονίμων και Εκτάκτων), αλλά και των φοιτητών μας για όλα τα παραπάνω. Πρωτοβουλίες για κοινή δράση.
http://ektaktoi-teithe.blogspot.com
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                   Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μαρία Παναγοπούλου      Νίκος Αβραμίδης
22/10/10
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - Τρίτη 2 ΝΟΕΜΒΡΗ 12 μ.μ. - Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ-Θ
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Τρίτη 2 ΝΟΕΜΒΡΗ 12 μ.μ.
στο Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)
Αγαπητοί Φίλοι και Συνάδελφοι,
Η συνέλευση του Συλλόγου μας γίνεται σε μια περίοδο πολύ δύσκολη για όλους μας. Δυστυχώς οι εξελίξεις και στα ΤΕΙ, όπως και συνολικά στην κοινωνία δεν είναι καλές.
Επειδή όμως δεν πρέπει να τρέχουμε πίσω από τις εξελίξεις, αλλά στο βαθμό που μπορούμε, πρέπει να δημιουργούμε θετικές εξελίξεις για το ΤΕΙ συνολικά και κατά συνέπεια για εμάς, είναι περισσότερο από αναγκαία η συμμετοχή σας.
Θέματα:
1. Ενημέρωση για τις εξελίξεις με βάση την προτροπή του Συμβουλίου του ΤΕΙ για μείωση του Έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού και την εφαρμογή του από τα Τμήματα.
2. Ενημέρωση για τις συμβάσεις και τις πληρωμές μας.
3. Μονή εισαγωγή των φοιτητών: επιπτώσεις στην ποιότητα των μαθημάτων και στον αριθμό των εκτάκτων.
4. Μέτρα για την ενημέρωση των συναδέλφων μας (Μονίμων και Εκτάκτων), αλλά και των φοιτητών μας για όλα τα παραπάνω. Πρωτοβουλίες για κοινή δράση.
http://ektaktoi-teithe.blogspot.com
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μαρία Παναγοπούλου         Νίκος Αβραμίδης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)