Ανακοίνωση
ενόψει των κινητοποιήσεων του Συλλόγου μας
και την νέα συνέλευση την
Τετάρτη 19/01/2011 12:00 στη ΣΕΥΠ
Με την ανακοίνωση μας αυτή θέλουμε να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση που διαμορφώνεται στο ΤΕΙ σε σχέση με την καταβολή των δεδουλευμένων, αλλά και άλλων ζητημάτων που αυτή τη περίοδο είτε εφαρμόζονται με αρνητικό για εμάς τρόπο, είτε βρίσκονται σε διαδικασίες συζήτησης (νέος νόμος για την Ανώτατη Εκπαίδευση, ο οποίος προβλέπεται να τεθεί στη Βουλή στα τέλη του Ιανουαρίου).
Δυστυχώς για άλλη μία φορά καλούμαστε ως Έκτακτοι Εκπαιδευτικοί να υποστούμε πρώτοι τις συνέπειες των γενικότερων αρνητικών εξελίξεων της περιόδου αυτής. Εξελίξεις που αφορούν μισθολογικά, θεσμικά, αλλά και εκπαιδευτικά ζητήματα.
Ήδη από το περασμένο ακαδημαϊκό έτος μας έγινε μείωση του σταθερού από το 2002 μισθού μας.
Με απόφαση του Συμβουλίου ορίστηκε η αναλογία ένας εκπαιδευτικός ανά 25 σπουδαστές, με αποτέλεσμα στα περισσότερα εργαστήρια να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός, με ότι προβλήματα αυτό συνεπάγεται (ασφάλειας, ολοκληρωμένης διδασκαλίας κ.λ.π.). Μάλιστα η αναλογία αυτή είναι αντίθετη από αυτή που είχε ορίσει το ίδιο το ΤΕΙ με τον εσωτερικό του κανονισμό (1:20), αλλά και με τον τελευταίο νόμο για την Ανώτατη Εκπαίδευση (1:15).
Στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος επανήλθαμε στις εξάμηνες συμβάσεις, ενώ μετά και την μονή εισαγωγή των φοιτητών γίνονται συνεχώς νέες προκηρύξεις με μεγάλη καθυστέρηση, αναθέσεις την τελευταία στιγμή. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να επικρατεί μία αναστάτωση στα Τμήματα που είναι καταρχήν αρνητική για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και να προκαλεί ανασφάλεια και αίσθημα ομηρίας στους Έκτακτους Εκπαιδευτικούς.
Ο νέος νόμος, όπως προκύπτει και από το κείμενο της διαβούλευσης θα προσθέσει μία σειρά νέων αρνητικών στοιχείων, χωρίς να λύνει κανένα πραγματικό πρόβλημα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, αν και οι εισηγητικές τοποθετήσεις πατώντας σε υπαρκτά προβλήματα χρησιμοποιούν ένα θετικό λόγο. (Για αυτό το ζήτημα υπάρχει στο blog του Συλλόγου μας αναλυτική ανακοίνωση, όπως και η παρουσίαση της συνάντησης του Προεδρείου της Ομοσπονδίας μας με τον ειδικό γραμματέα του Υπουργείου).
Σε όλα αυτά ήρθε να προστεθεί και η μη καταβολή των δεδουλευμένων από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους. Το σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχει καμιά επίσημη ενημέρωση για το τι θα γίνει. Αφήνουν να διαρρέουν διάφορα σενάρια, προσπαθώντας να δημιουργήσουν σύγχυση και ανασφάλεια. Η μοναδική αλήθεια είναι ότι εκατοντάδες Έκτακτοι Εκπαιδευτικοί ενώ όλους αυτούς τους μήνες εκτελούν κανονικά τα καθήκοντά τους, 3,5 μήνες μετά την επίσημη έναρξη αυτής, παραμένουν απλήρωτοι. Είναι, λοιπόν, χρέος όλων μας να διεκδικήσουμε τα χρήματα αυτά με όποιες κινητοποιήσεις θεωρήσουμε χρήσιμες και αναγκαίες (επίσχεση εργασίας, απεργίες κ.λ.π.) ώστε να λυθεί το πρόβλημα.
Και είναι χρέος του συνόλου της κοινότητας του ΤΕΙ (μόνιμοι εκπαιδευτικοί, ΕΤΠ, φοιτητές, διοικητικοί υπάλληλοι) να στηρίξουν έμπρακτα αυτούς τους αγώνες.
Κάθε μέρα που περνά χωρίς δράση διογκώνει τα προβλήματα παρά τα λύνει.
Κάθε αγώνας που δεν γίνεται αυξάνει την ανασφάλεια και την ομηρία μας.
Οι μαζικές διεκδικήσεις είναι αυτές που μπορούν να φέρουν αποτελέσματα.
16/1/11
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
«Συνάδελφοι,
Σήμερα Πέμπτη 13.01.2011 συνεδρίασε η Συνέλευση ΤΕΙ, το ανώτατο συλλογικό όργανο του Ιδρύματος. Μοναδικό της θέμα ήταν το "Εκπαιδευτικά-Λειτουργικά Θέματα".
Τις λεπτομέρειες της Συνέλευσης θα τις δείτε αμέσως μόλις δακτυλογραφηθούν τα πρακτικά. Σημεία που πρέπει να σημειώσουμε ως περισσότερο σημαντικά:
• Καμμία περικοπή στις ώρες ανάθεσης εκπαιδευτικού έργου δεν πρόκειται να γίνει, καθώς η Διοίκηση δέχεται πως σε αυτή την περίπτωση θα είχαμε σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
• Η Διοίκηση του Ιδρύματος δήλωσε πως δείχνει την απερίφραστη συμπαράστασή της στις (καθ'όλα νόμιμες) κινητοποιήσεις μας: (α) Προσφυγή στο ΣΕΠΕ, (β) Επίσχεση Εργασίας. Θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμά μας να διεκδικούμε και τονίζει πως σε καμμία περίπτωση αυτό δεν μας φέρνει απέναντί της. Αντίθετα, ζήτησε τη μέγιστη ενότητα μεταξύ όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΤΕΙ Πειραιά απέναντι στα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
• Αποφάσισε να:
Αναστείλλει για μία ημέρα τη λειτουργία του Ιδρύματος την επόμενη εβδομάδα και να δώσει συνέντευξη τύπου, δημοσιοποιώντας τα προβλήματα υποχρηματοδότησης
Να ζητήσει εντός της επόμενης εβδομάδας από το ΥΠΔΒΜΘ τα χρηματικά ποσά που προέκυψαν από τις περικοπές στον προϋπολογισμό
Διαφορετικά, θα παραδώσει τις παραιτήσεις των Προϊσταμένων Τμημάτων, Διευθυντών Σχολών, Αντιπροέδρων & Προέδρου ΤΕΙ στη διάθεση της Υπουργού έως και την επόμενη Πέμπτη.
Σας επισυνάπτουμε το κείμενο-τοποθέτηση του Συλλόγου στη σημερινή συνεδρίαση της Συνέλευσης ΤΕΙ.
Διαφαίνεται πως για πρώτη ενδεχομένως φορά η παρουσία και οι ενέργειες του Σ.Ε.Ε.Π. λαμβάνουν διαφορετικό ρόλο. Η πραγματικότητα στο ΤΕΙ έχει ήδη αλλάξει. Σκέψεις για περικοπές έχουν ανατραπεί. Ο καιρός που η κατάσταση βρισκόταν στο σκοτάδι έχει σίγουρα παρέλθει. Το όφελός μας: Η ενδυνάμωση του Συλλόγου, η μαζικοποίησή του, η απομάκρυνση του φόβου από όλους.
Η συλλογή υπογραφών για την Επίσχεση συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία . Αύριο, Παρασκευή, θα κλείσει και η 2η λίστα. »
Το κείμενο αυτό έχει σταλεί από τον ΣΕΕΠ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ο οποίος βρίσκεται σε επίσχεση εργασίας από την Δευτέρα 10 Ιανουαρίου.
«Συνάδελφοι,
Σήμερα Πέμπτη 13.01.2011 συνεδρίασε η Συνέλευση ΤΕΙ, το ανώτατο συλλογικό όργανο του Ιδρύματος. Μοναδικό της θέμα ήταν το "Εκπαιδευτικά-Λειτουργικά Θέματα".
Τις λεπτομέρειες της Συνέλευσης θα τις δείτε αμέσως μόλις δακτυλογραφηθούν τα πρακτικά. Σημεία που πρέπει να σημειώσουμε ως περισσότερο σημαντικά:
• Καμμία περικοπή στις ώρες ανάθεσης εκπαιδευτικού έργου δεν πρόκειται να γίνει, καθώς η Διοίκηση δέχεται πως σε αυτή την περίπτωση θα είχαμε σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
• Η Διοίκηση του Ιδρύματος δήλωσε πως δείχνει την απερίφραστη συμπαράστασή της στις (καθ'όλα νόμιμες) κινητοποιήσεις μας: (α) Προσφυγή στο ΣΕΠΕ, (β) Επίσχεση Εργασίας. Θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμά μας να διεκδικούμε και τονίζει πως σε καμμία περίπτωση αυτό δεν μας φέρνει απέναντί της. Αντίθετα, ζήτησε τη μέγιστη ενότητα μεταξύ όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΤΕΙ Πειραιά απέναντι στα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
• Αποφάσισε να:
Αναστείλλει για μία ημέρα τη λειτουργία του Ιδρύματος την επόμενη εβδομάδα και να δώσει συνέντευξη τύπου, δημοσιοποιώντας τα προβλήματα υποχρηματοδότησης
Να ζητήσει εντός της επόμενης εβδομάδας από το ΥΠΔΒΜΘ τα χρηματικά ποσά που προέκυψαν από τις περικοπές στον προϋπολογισμό
Διαφορετικά, θα παραδώσει τις παραιτήσεις των Προϊσταμένων Τμημάτων, Διευθυντών Σχολών, Αντιπροέδρων & Προέδρου ΤΕΙ στη διάθεση της Υπουργού έως και την επόμενη Πέμπτη.
Σας επισυνάπτουμε το κείμενο-τοποθέτηση του Συλλόγου στη σημερινή συνεδρίαση της Συνέλευσης ΤΕΙ.
Διαφαίνεται πως για πρώτη ενδεχομένως φορά η παρουσία και οι ενέργειες του Σ.Ε.Ε.Π. λαμβάνουν διαφορετικό ρόλο. Η πραγματικότητα στο ΤΕΙ έχει ήδη αλλάξει. Σκέψεις για περικοπές έχουν ανατραπεί. Ο καιρός που η κατάσταση βρισκόταν στο σκοτάδι έχει σίγουρα παρέλθει. Το όφελός μας: Η ενδυνάμωση του Συλλόγου, η μαζικοποίησή του, η απομάκρυνση του φόβου από όλους.
Η συλλογή υπογραφών για την Επίσχεση συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία . Αύριο, Παρασκευή, θα κλείσει και η 2η λίστα. »
Το κείμενο αυτό έχει σταλεί από τον ΣΕΕΠ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ο οποίος βρίσκεται σε επίσχεση εργασίας από την Δευτέρα 10 Ιανουαρίου.
10/1/11
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 12 μ.μ. - Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ-Θ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ -Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 12 μ.μ. στο Αμφ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (ΣΕΥΠ)
Αγαπητοί Φίλοι και Συνάδελφοι,
Είναι περισσότερο από αναγκαία η συμμετοχή σας σε αυτή την συνέλευση όπου σύμφωνα με την προηγούμενη ανακοίνωσή μας επείγει πλέον να συζητηθούν καίρια ζητήματα όπως μεταξύ άλλων και η διεκδίκηση των δεδουλευμένων μας. Βασιζόμαστε στην συμμετοχή ολων μας αλλιώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
Με τιμή
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                  Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ           ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
Αγαπητοί Φίλοι και Συνάδελφοι,
Είναι περισσότερο από αναγκαία η συμμετοχή σας σε αυτή την συνέλευση όπου σύμφωνα με την προηγούμενη ανακοίνωσή μας επείγει πλέον να συζητηθούν καίρια ζητήματα όπως μεταξύ άλλων και η διεκδίκηση των δεδουλευμένων μας. Βασιζόμαστε στην συμμετοχή ολων μας αλλιώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
Με τιμή
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                  Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ           ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
22/12/10
Μη καταβολή μισθών στο Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΡΟΣ
Τον Πρόεδρο του ΑΤΕΙ/Θ
Το Συμβούλιο και τη Συνέλευση του ΑΤΕΙ/Θ
Τον Γ. Γραμματέα
Τα Συμβούλια όλων των Τμημάτων του ΑΤΕΙ/Θ
Τους φοιτητικούς συλλόγους του ΑΤΕΙ/Θ
Τον ΕΣΕΠ
Το Σύλλογο των ΕΤΠ
Θέμα: Μη καταβολή μισθών στο Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Για άλλη μία χρονιά το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Ιδρύματος θα ζήσει με την αγωνία για το αν θα του καταβληθούν τα δεδουλευμένα του. Για άλλη μία χρονιά είμαστε αναγκασμένοι να βρισκόμαστε σε θέση ετοιμότητας για τη διεκδίκηση του αυτονόητου.
Σίγουρα η φετινή χρονιά έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες, όμως και πάλι αυτοί που πρώτοι καλούνται να πληρώσουν τα προβλήματα είναι οι Έκτακτοι Εκπαιδευτικοί. Είναι το μεγαλύτερο τμήμα του προσωπικού του ιδρύματος που δέχεται τις πιέσεις πρώτο, αλλά και αυτό που διεκπεραιώνει το μεγαλύτερο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Θεωρούμε αυτονόητη την υποστήριξη όλης της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΑΤΕΙΘ στο δίκαιο αίτημά μας και περιμένουμε την έμπρακτη συμπαράστασή της.
Καλούμε να λυθούν άμεσα όλα τα διαδικαστικά τυπικά ζητήματα που αφορούν στην υπογραφή των συμβάσεων μας,
Καλούμε σε αποστολή εγγράφων απαίτησης από το Υπουργείο του απαραίτητου κονδυλίου για την μισθοδοσία του ΕΠ και των λειτουργικών δαπανών του ΑΤΕΙΘ,
Σας καλούμε στη συνέλευση του Συλλόγου μας στις 12 Ιανουαρίου όπου θα αποφασίσουμε τον τρόπο διεκδίκησης των δεδουλευμένων,
Σας καλούμε την πρώτη εβδομάδα της εξεταστικής να ορίσουμε μία μέρα κοινής δράσης με εκδηλώσεις και συζητήσεις για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Θεσσαλονίκη 22-12-2010
Με τιμή
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ   ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΠΡΟΣ
Τον Πρόεδρο του ΑΤΕΙ/Θ
Το Συμβούλιο και τη Συνέλευση του ΑΤΕΙ/Θ
Τον Γ. Γραμματέα
Τα Συμβούλια όλων των Τμημάτων του ΑΤΕΙ/Θ
Τους φοιτητικούς συλλόγους του ΑΤΕΙ/Θ
Τον ΕΣΕΠ
Το Σύλλογο των ΕΤΠ
Θέμα: Μη καταβολή μισθών στο Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Για άλλη μία χρονιά το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Ιδρύματος θα ζήσει με την αγωνία για το αν θα του καταβληθούν τα δεδουλευμένα του. Για άλλη μία χρονιά είμαστε αναγκασμένοι να βρισκόμαστε σε θέση ετοιμότητας για τη διεκδίκηση του αυτονόητου.
Σίγουρα η φετινή χρονιά έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες, όμως και πάλι αυτοί που πρώτοι καλούνται να πληρώσουν τα προβλήματα είναι οι Έκτακτοι Εκπαιδευτικοί. Είναι το μεγαλύτερο τμήμα του προσωπικού του ιδρύματος που δέχεται τις πιέσεις πρώτο, αλλά και αυτό που διεκπεραιώνει το μεγαλύτερο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Θεωρούμε αυτονόητη την υποστήριξη όλης της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΑΤΕΙΘ στο δίκαιο αίτημά μας και περιμένουμε την έμπρακτη συμπαράστασή της.
Καλούμε να λυθούν άμεσα όλα τα διαδικαστικά τυπικά ζητήματα που αφορούν στην υπογραφή των συμβάσεων μας,
Καλούμε σε αποστολή εγγράφων απαίτησης από το Υπουργείο του απαραίτητου κονδυλίου για την μισθοδοσία του ΕΠ και των λειτουργικών δαπανών του ΑΤΕΙΘ,
Σας καλούμε στη συνέλευση του Συλλόγου μας στις 12 Ιανουαρίου όπου θα αποφασίσουμε τον τρόπο διεκδίκησης των δεδουλευμένων,
Σας καλούμε την πρώτη εβδομάδα της εξεταστικής να ορίσουμε μία μέρα κοινής δράσης με εκδηλώσεις και συζητήσεις για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Θεσσαλονίκη 22-12-2010
Με τιμή
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ   ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
19/12/10
ΑΠΟΓΡΑΦΗ στο TAXISnet
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Μας ενημέρωσαν πως μπορούμε να προχωρήσουμε την ηλ.απογραφή μας στο σύστημα TAXISnet. Διαβάστε την διαδικασία και ακολουθήστε την (την βόλτα πάντως στην εφορία δεν την γλυτώνετε...).Σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση πρέπει να υλοποιηθεί πρώτα μια διαδικασία από το ΤΕΙ και μετά θα μας ενημερώσουν πάλι οπότε μάλλον πρέπει να περιμένουμε νεώτερες οδηγίες. Καλό θα είναι να έχετε το νου σας για νεώτερη ανακοίνωση.
Μας ενημέρωσαν πως μπορούμε να προχωρήσουμε την ηλ.απογραφή μας στο σύστημα TAXISnet. Διαβάστε την διαδικασία και ακολουθήστε την (την βόλτα πάντως στην εφορία δεν την γλυτώνετε...).Σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση πρέπει να υλοποιηθεί πρώτα μια διαδικασία από το ΤΕΙ και μετά θα μας ενημερώσουν πάλι οπότε μάλλον πρέπει να περιμένουμε νεώτερες οδηγίες. Καλό θα είναι να έχετε το νου σας για νεώτερη ανακοίνωση.
4/12/10
Ανακοίνωση του Συλλόγου
Ανακοίνωση του Συλλόγου
για το κείμενο διαβούλευσης του υπουργείου και
τρέχοντα ζητήματα στη λειτουργία του ΤΕΙ
Aνακοίνωση του Συλλόγου
για το κείμενο διαβούλευσης του υπουργείου και
τρέχοντα ζητήματα στη λειτουργία του ΤΕΙ
1/12/10
Κείμενο διαβούλευσης για την έναρξη διαλόγου-Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση
Κατεβάστε το κείμενο Διαβούλευσης της συνόδου των Πρυτάνεων στις 23 Οκτωβρίου 2010.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)