21/3/13

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

Στη σημερινή Συνέλευση αποφασίστηκε αύριο (Παρασκευή 22/3) το Ίδρυμα να μην προχωρήσει σε εκτέλεση διδακτικών καθηκόντων, ενώ να ανασταλούν οι κινητοποιήσεις από Τρίτη 26/3, οπότε και θα συνεχιστεί η εξεταστική.

Πρέπει να τονιστεί ότι η απόφαση δε λήφθηκε με μόνο κριτήριο να μη χαθεί η εξεταστική,
αλλά και για να μην εκφυλιστεί η παρούσα μορφή κινητοποίησης.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου του Mόνιμου Διδακτικού Προσωπικού είναι εξουσιοδοτημένο σε περίπτωση προώθησης του σχεδίου Αθηνά για έκδοσή του ως Προεδρικό Διάταγμα ή άλλης έκτακτης συγκυρίας να προχωρήσει σε άρση της αναστολής των κινητοποιήσεων, χωρίς τη σύγκληση Γενικής Συνέλευσης.

Επίσης, αποφασίστηκε να επιφορτιστεί η Ομοσπονδία Μόνιμου Διδακτικού Προσωπικού να απαιτήσει από το υπουργείο κονδύλια για Έκτακτο Διδακτικό Προσωπικό για το ερχόμενο έτος, μιας και η λειτουργεία του Ιδρύματος δεν θα μπορέσει να συνεχιστεί με τις παρούσες συνθήκες
(17 έκτακτοι με πλήρες ωράριο προβλέπονται για το επόμενο εξάμηνο σε όλο το Α-ΤΕΙΘ).

 . . . ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΜΑΣ

Οι παλινωδίες της Διοίκησης συνεχίζονται.

Από εκεί που τα εντάλματα πληρωμής Νοέμβρη και Δεκέμβρη ήταν έτοιμα, μας ενημέρωσαν από το λογιστήριο
ότι μάλλον την αρχή της επόμενης εβδομάδας θα σταλούν στην Επίτροπο για έλεγχο.

Καλή Σαρακοστή, λοιπόν, με καταναγκαστική νηστεία!

12/3/13

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΤΕΙΘ
Η επιλογή του Έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΤΕΙ δεν μπορεί να είναι άλλη από την συνέχιση του αγώνα ενάντια στο σχέδιο ΑΘΗΝΑ, ενάντια στην υποχρηματοδότηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης, για Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση Αποκλειστικά Δημόσια και Δωρεάν.
Από την αρχή είχαμε κάνει ξεκάθαρο ότι το σχέδιο ΑΘΗΝΑ
δεν ήρθε μόνο του,
αλλά εντάσσεται σε μία διαδικασία συρρίκνωσης
της Ανώτατης Εκπαίδευσης
και λειτουργίας της με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Ο Σύλλογος μας εντάσσεται σε αυτούς, που κόντρα στους σχεδιασμούς (από το 1998 με την απόφαση της Μπολόνια), συμμετείχε σε όλους εκείνους τους αγώνες που βοήθησαν στο να μην υπάρχουν δίδακτρα στην Ανώτατη Εκπαίδευση, στο να συνεχίζει σε ένα βαθμό να διατηρεί μέρος από εκείνες τις κατακτήσεις που επιτρέπουν τα παιδιά του λαού μας να σπουδάζουν.
Με αυτές τις αρχές θα συνεχίσουμε έναν αγώνα
που θα ανοίγει το δρόμο για κατακτήσεις με βάση τις λαϊκές ανάγκες.
Δεν θεωρήσαμε ποτέ ότι δεν υπήρχαν προβλήματα, εξάλλου και μόνο η ύπαρξη Εκτάκτων (δηλαδή η δικιά μας ύπαρξη) αποτελούσε ένα πρόβλημα που εμείς πρώτοι καταγγέλλαμε. Όμως δυστυχώς η εκδίωξή μας από το ΤΕΙ και γενικότερα από την Ανώτατη Εκπαίδευση δεν προέκυψε από κάποιου είδους λύση των προβλημάτων, αλλά αντίθετα από την επιδείνωσή τους.
Η απόφασή μας είναι να συμβάλλουμε
με τις δικές μας δυνάμεις στον αγώνα.
Καλούμε του φοιτητές, αλλά και το Εκπαιδευτικό προσωπικό να δουν συνολικά το ζήτημα της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Να μην βάζουν συνεχώς νέες γραμμές άμυνας που βρίσκονται πολύ πίσω από τις ανάγκες τους.
Στα πλαίσια αυτά θα πάρουμε τις ακόλουθες πρωτοβουλίες:
ü  Να αναδείξουμε στο σύνολο των φοιτητών τα προβλήματα που υπήρχαν μέχρι σήμερα με αφορμή τα προγράμματα σπουδών του κάθε Τμήματος,
ü  Να αναδείξουμε στο σύνολο των φοιτητών τα δικαιώματα τους στη φοιτητική μέριμνα (σίτιση, στέγαση, συγγράμματα κ.τ.λ.) που σήμερα φαντάζουν ως παροχές ανέφικτες,
ü  Να αναδείξουμε στο σύνολο των φοιτητών τη δύναμη που περιέχεται στον μαζικό και οργανωμένο αγώνα.
Συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις που προγραμματίζονται:
Τετάρτη 13/3 9:00 π.μ. στην Πρυτανεία του ΑΠΘ και 11:30 π.μ. στην Καμάρα στην κινητοποίηση των φοιτητών του ΤΕΙ.
Πέμπτη 14/3 στηρίζουμε την κινητοποίηση περικύκλωσης του Υπ. Παιδείας.
Πέμπτη 28/3 στηρίζουμε την Πανελλαδική κινητοποίηση των ΤΕΙ στην Αθήνα.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΤΕΙΘ

4/3/13

ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ;
Η απάντηση είναι ΌΧΙ. Και είναι τόσο απόλυτη, όσο σίγουροι είμαστε πως όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας δεν οφείλονται σε κάποιους απλά κακούς πολιτικούς ή κακούς τεχνοκράτες.
Το σχέδιο ΑΘΗΝΑ λοιπόν δεν ήρθε από μόνο του και δεν φτιάχτηκε μόνο του, ξεκομμένο από τους στόχους που έχουν επιλέξει για την Ανώτατη Εκπαίδευση και γενικότερα για την Παιδεία.
Θα μπορούσε άραγε η Παιδεία σήμερα να επιτελεί ένα ρόλο ή μια «επένδυση» που θα έβλεπε μακριά: σε μια ανάπτυξη των πραγματικών δυνατοτήτων της χώρας, σε μια σχεδιασμένη οικονομία για τα συμφέροντα του λαού της;
Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Και σε αυτή την περίπτωση έχουν πολλά να γίνουν και μάλιστα με θετικό τρόπο. Τότε θα μπορέσει να λειτουργήσει ένας μακρόπνοος σχεδιασμός που θα φέρει αποτελέσματα και κυρίως το «προϊόν» της θα είναι χρήσιμο (θα προάγει την επιστήμη και τα πτυχία δεν θα οδηγούν στην ανεργία).
Τι γίνεται όμως σήμερα;
Το ακριβώς αντίθετο. Σε μια οικονομία που αναπτύσσεται άναρχα, σε μια αγορά που επενδύει μόνο εκεί που έχει κέρδος, προφανώς η Παιδεία δεν μπορεί παρά να ακολουθεί παρόμοιο δρόμο. Τον δρόμο της απαξίωσης των πτυχίων, που η ανεργία ή τα 300 ευρώ δεν θα φαίνονται παράλογα. Τον δρόμο της συσσώρευσης χιλιάδων πληροφοριών που δεν θα περιέχουν απαραίτητα γνώση. Τον δρόμο που θα φέρει ως ώριμο φρούτο τα δίδακτρα στα καλά «ΑΕΙ», στα καλά «μεταπτυχιακά» κτλ.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ
πιθανά απλά να μας χλευάζουν
Είναι τόσο χυδαίοι, που αναφέρουν πως το σχέδιο ΑΘΗΝΑ πρέπει να εφαρμοστεί γιατί απλά του χρόνου δεν θα υπάρχει προσωπικό (Έκτακτοι) και θα πρέπει αυτοί οι «ταγοί της γνώσης» σε ένα καλοκαίρι να φτιάξουν νέα προγράμματα σπουδών. Η αντιστροφή της λογικής σε πλήρη ανάπτυξη: φτιάχνω Παιδεία με βάση τα χρήματα που έχω και όχι χρησιμοποιώ τα χρήματα που χρειάζονται για μια Παιδεία που θέλω.
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;
Αυτό που ξέρουμε καλύτερα από όλους. Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω από τα αιτήματά μας. Δεν προσαρμόζουμε τις ζωές μας στα μέτρα τους. Απαιτούμε:
ü     Να μην περάσει το σχέδιο ΑΘΗΝΑ,
ü     Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση αποκλειστικά Δημόσια και Δωρεάν,
ü     Να τηρηθεί η αναλογία 1 εκπαιδευτικός ανά 15 φοιτητές στα εργαστήρια, να μην μειωθούν οι ώρες εργαστηρίων και θεωριών,
ü     Να μην μείνει ούτε ένας φοιτητής εκτός ΑΕΙ για οικονομικούς λόγους,
ü     Να μην γίνουν απολύσεις Προσωπικού (Διοικητικών κ.α.),
ü     Να αποπληρωθούν τώρα όλοι οι Έκτακτοι.
Δεν θα μπούμε σε διάλογο με αυτούς που κάθε νόμος τους φέρνει την Παιδεία ένα βήμα πιο πίσω.
Όλοι την Τρίτη 5 Μαρτίου 12:00 π.μ. στο Λευκό Πύργο
Συνεχίζουμε με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων μας και της ενημέρωσης των φοιτητών.