10/3/10

ΚΑΛΕΣΜΑ
ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΠΕΜΠΤΗ 11ΜΑΡΤΙΟΥ
Συμμετέχουμε μαζικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχουν προκυρηχθεί, προτάσσοντας τα δικά μας αιτήματα.
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!
http://ektaktoi-teithe.blogspot.com/
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μαρία Παναγοπούλου __Νίκος Αβραμίδης

9/3/10

Μισθοδοσία Ιανουαρίου 2010

Σήμερα το απόγευμα έγινε η κατάθεση της μισθοδοσίας Ιανουαρίου 2010.

7/3/10

Το ΔΣ του Συλλόγου μας αποφάσισε και σας προσκαλεί σε έξοδο στην ταβέρνα "Ρέμα", στη γεφυρούλα της οδού Παπάφη Σάββατο 13 Μαρτίου 2010 (περιοχή της Τούμπας).
Ο λόγος της συνάντησής μας είναι επιτέλους να γνωριστούμε καλύτερα, νασυζητήσουμε και να συμφάμε*.
Για να υπολογιστούν θέσεις και μερίδες ειδοποιείστε μας με e-mail ή τηλεφωνικά έως Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010.
Νίκος Αβραμίδης 6972532280,
Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου,
avra-da@otenet.gr
Θεόφιλος Γκίνης 6944245474
Μέλος Δ.Σ. του Συλλόγου, teogin@libd.teithe.gr

* Όσοι νηστεύουν υπάρχουν επιλογές : χταποδάκι, μυδάκια και καλαμαράκια κλπ

4/3/10

Στάση εργασίας Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την Κυβέρνηση υπογραμμίζουν την κρισιμότητα της οικονομίας της χώρας μας. Πρόσθετη φορολόγηση και περικοπή μισθών είναι η λύση που μπόρεσαν να προτείνουν ώστε να ανακάμψει η οικονομία της Ελλάδας. Όμως υπάρχουν κάποια ερωτηματικά τα οποία δεν απαντήθηκαν:
1.Τι άλλαξε στη διαχείριση της Ελληνικής Οικονομίας που να πείθει ότι τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα πιάσουν τόπο;
2.Ποιος εγγυάται για την ασφάλεια των χρημάτων αυτών;
3.Ποιοι οδήγησαν τη χώρα στην κατάσταση αυτήν; Οι υπάλληλοι ή οι Διαχειριστές της;
4.Ποιοι οδηγήθηκαν στο ειδώλιο του κατηγορουμένου ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες και να αναζητηθούν;
5.Δεν μας είπαν μέχρι πότε θα ισχύουν τα νέα μέτρα αυτά και
6.Γιατί βάλλεται μία μερίδα συνέχεια, δίχως να αναζητείται η ευθύνη σε ανώτερα κλιμάκια, εφόσον εκεί είναι οι Διαχειριστές;
7.Για ποιο λόγο οι περικοπές πραγματοποιούνται και στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας;

Επειδή για την πορεία του πλοίου ευθύνεται ο Καπετάνιος και όχι ο Ναύτης θεωρούμε ότι πρέπει να δοθεί ένα ηχηρό μήνυμα από το Σύλλογο Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. ο οποίος ούτως ή άλλως βάλλεται εκ των πραγμάτων λόγω ωρομισθιακού καθεστώτος.

Για το λόγο αυτόν αποφασίσαμε να κηρύξουμε στάση εργασίας για αύριο Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010, από τις 11.00 μέχρι το τέλος της μέρας συμμετάσχοντας έτσι στις πανελλήνιες κινητοποιήσεις αντιδρώντας στα νέα μέτρα.Ο Σύλλογος Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

21/2/10

ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ-Θ


ΚΑΛΕΣΜΑ

ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Συμμετέχουμε μαζικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχουν προκυρηχθεί, προτάσσοντας τα δικά μας αιτήματα.

Παλεύουμε για:

  • Αύξηση της χρηματοδότησης των ΤΕΙ στο ύψος των αναγκών τους
  • Βελτίωση της σχέσης εργασίας με αύξηση του ωρομισθίου που είναι καθηλωμένο τα τελευταία χρόνια χαμηλότερο και από εκείνο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΙΕΚ κ.α.
  • Θεσμοθέτηση 5ης βαθμίδας ή κλάδου αντίστοιχου του Ε.Ε.ΔΙ.Π των Πανεπιστημίων, μόνιμου εργαστηριακού και διδακτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
  • Θεσμοθέτηση της συμμετοχής μας με δικαίωμα ψήφου σε όλα τα θεσμικά όργανα του ΤΕΙ .
    Ενιαία Ανώτατη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία
  • Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των έκτακτων εκπαιδευτικών ΤΕΙ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου των Εκτάκτων Εκπαιδευτικών ΤΕΙ, είναι η μοναδική μεσοπρόθεσμη λύση του προβλήματος καλής λειτουργίας των ΤΕΙ
  • Προκήρυξη αντίστοιχων θέσεων μονίμου ΕΠ όπου υπάρχουν έκτακτοι με πλήρη προσόντα.
  • Επίλυση του ασφαλιστικού προβλήματος με την απόδοση ενσήμων του ΙΚΑ ανάλογα με τις ώρες ανάθεσης εκπ/κού έργου των ωρομισθίων.

Έγκαιρη ημερομηνία πρόσληψης και ανάθεσης του εκπαιδευτικού έργου των έκτακτων εκπαιδευτικών.

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!
http://ektaktoi-teithe.blogspot.com/

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Μαρία Παναγοπούλου __Νίκος Αβραμίδης

9/2/10

ΚΑΛΕΣΜΑ

ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ


Συμμετέχουμε στις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχουν προκηρύξει η ΟΣΕΠ – ΤΕΙ, η ΑΔΕΔΥ, Ομοσπονδίες και Πρωτοβάθμια Σωματεία, προτάσσοντας τα δικά μας αιτήματα.

Παλεύουμε για:

  • Αύξηση της χρηματοδότησης των ΤΕΙ στο ύψος των αναγκών τους (ώστε να γίνεται δυνατό το αυτονόητο, να πληρώνονται οι εκπαιδευτικοί κανονικά και όχι να μένουν για μήνες απλήρωτοι).
  • Βελτίωση της σχέσης εργασίας με αύξηση του ωρομισθίου που είναι καθηλωμένο τα τελευταία χρόνια χαμηλότερο και από εκείνο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΙΕΚ κ.α.
  • Θεσμοθέτηση 5ης βαθμίδας ή κλάδου αντίστοιχου του Ε.Ε.ΔΙ.Π των Πανεπιστημίων, μόνιμου εργαστηριακού και διδακτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
  • Θεσμοθέτηση της συμμετοχής μας με δικαίωμα ψήφου σε όλα τα θεσμικά όργανα του ΤΕΙ .
  • Ενιαία Ανώτατη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία
  • Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των έκτακτων εκπαιδευτικών ΤΕΙ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου των Εκτάκτων Εκπαιδευτικών ΤΕΙ, είναι η μοναδική μεσοπρόθεσμη λύση του προβλήματος καλής λειτουργίας των ΤΕΙ.
  • Προκήρυξη αντίστοιχων θέσεων μονίμου ΕΠ όπου υπάρχουν έκτακτοι με πλήρη προσόντα.
  • Επίλυση του ασφαλιστικού προβλήματος με την απόδοση ενσήμων του ΙΚΑ ανάλογα με τις ώρες ανάθεσης εκπ/κού έργου των ωρομισθίων.
  • Έγκαιρη ημερομηνία πρόσληψης και ανάθεσης του εκπαιδευτικού έργου των έκτακτων εκπαιδευτικών.



Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Μαρία Παναγοπούλου___Νίκος Αβραμίδης