ΚΑΛΕΣΜΑ
ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΠΕΜΠΤΗ 11ΜΑΡΤΙΟΥ
Συμμετέχουμε μαζικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχουν προκυρηχθεί, προτάσσοντας τα δικά μας αιτήματα.
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!
http://ektaktoi-teithe.blogspot.com/
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μαρία Παναγοπούλου __Νίκος Αβραμίδης
10/3/10
9/3/10
7/3/10
Το ΔΣ του Συλλόγου μας αποφάσισε και σας προσκαλεί σε έξοδο στην ταβέρνα "Ρέμα", στη γεφυρούλα της οδού Παπάφη Σάββατο 13 Μαρτίου 2010 (περιοχή της Τούμπας).
Ο λόγος της συνάντησής μας είναι επιτέλους να γνωριστούμε καλύτερα, νασυζητήσουμε και να συμφάμε*.
Για να υπολογιστούν θέσεις και μερίδες ειδοποιείστε μας με e-mail ή τηλεφωνικά έως Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010.
Νίκος Αβραμίδης 6972532280,
Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου,
avra-da@otenet.gr
Θεόφιλος Γκίνης 6944245474
Μέλος Δ.Σ. του Συλλόγου, teogin@libd.teithe.gr
* Όσοι νηστεύουν υπάρχουν επιλογές : χταποδάκι, μυδάκια και καλαμαράκια κλπ
Ο λόγος της συνάντησής μας είναι επιτέλους να γνωριστούμε καλύτερα, νασυζητήσουμε και να συμφάμε*.
Για να υπολογιστούν θέσεις και μερίδες ειδοποιείστε μας με e-mail ή τηλεφωνικά έως Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010.
Νίκος Αβραμίδης 6972532280,
Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου,
avra-da@otenet.gr
Θεόφιλος Γκίνης 6944245474
Μέλος Δ.Σ. του Συλλόγου, teogin@libd.teithe.gr
* Όσοι νηστεύουν υπάρχουν επιλογές : χταποδάκι, μυδάκια και καλαμαράκια κλπ
4/3/10
Στάση εργασίας Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την Κυβέρνηση υπογραμμίζουν την κρισιμότητα της οικονομίας της χώρας μας. Πρόσθετη φορολόγηση και περικοπή μισθών είναι η λύση που μπόρεσαν να προτείνουν ώστε να ανακάμψει η οικονομία της Ελλάδας. Όμως υπάρχουν κάποια ερωτηματικά τα οποία δεν απαντήθηκαν:
1.Τι άλλαξε στη διαχείριση της Ελληνικής Οικονομίας που να πείθει ότι τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα πιάσουν τόπο;
2.Ποιος εγγυάται για την ασφάλεια των χρημάτων αυτών;
3.Ποιοι οδήγησαν τη χώρα στην κατάσταση αυτήν; Οι υπάλληλοι ή οι Διαχειριστές της;
4.Ποιοι οδηγήθηκαν στο ειδώλιο του κατηγορουμένου ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες και να αναζητηθούν;
5.Δεν μας είπαν μέχρι πότε θα ισχύουν τα νέα μέτρα αυτά και
6.Γιατί βάλλεται μία μερίδα συνέχεια, δίχως να αναζητείται η ευθύνη σε ανώτερα κλιμάκια, εφόσον εκεί είναι οι Διαχειριστές;
7.Για ποιο λόγο οι περικοπές πραγματοποιούνται και στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας;
Επειδή για την πορεία του πλοίου ευθύνεται ο Καπετάνιος και όχι ο Ναύτης θεωρούμε ότι πρέπει να δοθεί ένα ηχηρό μήνυμα από το Σύλλογο Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. ο οποίος ούτως ή άλλως βάλλεται εκ των πραγμάτων λόγω ωρομισθιακού καθεστώτος.
Για το λόγο αυτόν αποφασίσαμε να κηρύξουμε στάση εργασίας για αύριο Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010, από τις 11.00 μέχρι το τέλος της μέρας συμμετάσχοντας έτσι στις πανελλήνιες κινητοποιήσεις αντιδρώντας στα νέα μέτρα.Ο Σύλλογος Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α.Τ.Ε.Ι.Θ.
Τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την Κυβέρνηση υπογραμμίζουν την κρισιμότητα της οικονομίας της χώρας μας. Πρόσθετη φορολόγηση και περικοπή μισθών είναι η λύση που μπόρεσαν να προτείνουν ώστε να ανακάμψει η οικονομία της Ελλάδας. Όμως υπάρχουν κάποια ερωτηματικά τα οποία δεν απαντήθηκαν:
1.Τι άλλαξε στη διαχείριση της Ελληνικής Οικονομίας που να πείθει ότι τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα πιάσουν τόπο;
2.Ποιος εγγυάται για την ασφάλεια των χρημάτων αυτών;
3.Ποιοι οδήγησαν τη χώρα στην κατάσταση αυτήν; Οι υπάλληλοι ή οι Διαχειριστές της;
4.Ποιοι οδηγήθηκαν στο ειδώλιο του κατηγορουμένου ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες και να αναζητηθούν;
5.Δεν μας είπαν μέχρι πότε θα ισχύουν τα νέα μέτρα αυτά και
6.Γιατί βάλλεται μία μερίδα συνέχεια, δίχως να αναζητείται η ευθύνη σε ανώτερα κλιμάκια, εφόσον εκεί είναι οι Διαχειριστές;
7.Για ποιο λόγο οι περικοπές πραγματοποιούνται και στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας;
Επειδή για την πορεία του πλοίου ευθύνεται ο Καπετάνιος και όχι ο Ναύτης θεωρούμε ότι πρέπει να δοθεί ένα ηχηρό μήνυμα από το Σύλλογο Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. ο οποίος ούτως ή άλλως βάλλεται εκ των πραγμάτων λόγω ωρομισθιακού καθεστώτος.
Για το λόγο αυτόν αποφασίσαμε να κηρύξουμε στάση εργασίας για αύριο Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010, από τις 11.00 μέχρι το τέλος της μέρας συμμετάσχοντας έτσι στις πανελλήνιες κινητοποιήσεις αντιδρώντας στα νέα μέτρα.Ο Σύλλογος Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α.Τ.Ε.Ι.Θ.
21/2/10
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ-Θ
ΚΑΛΕΣΜΑ
ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
Συμμετέχουμε μαζικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχουν προκυρηχθεί, προτάσσοντας τα δικά μας αιτήματα.
Παλεύουμε για:
- Αύξηση της χρηματοδότησης των ΤΕΙ στο ύψος των αναγκών τους
- Βελτίωση της σχέσης εργασίας με αύξηση του ωρομισθίου που είναι καθηλωμένο τα τελευταία χρόνια χαμηλότερο και από εκείνο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΙΕΚ κ.α.
- Θεσμοθέτηση 5ης βαθμίδας ή κλάδου αντίστοιχου του Ε.Ε.ΔΙ.Π των Πανεπιστημίων, μόνιμου εργαστηριακού και διδακτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
- Θεσμοθέτηση της συμμετοχής μας με δικαίωμα ψήφου σε όλα τα θεσμικά όργανα του ΤΕΙ .
Ενιαία Ανώτατη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία - Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των έκτακτων εκπαιδευτικών ΤΕΙ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
- Μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου των Εκτάκτων Εκπαιδευτικών ΤΕΙ, είναι η μοναδική μεσοπρόθεσμη λύση του προβλήματος καλής λειτουργίας των ΤΕΙ
- Προκήρυξη αντίστοιχων θέσεων μονίμου ΕΠ όπου υπάρχουν έκτακτοι με πλήρη προσόντα.
- Επίλυση του ασφαλιστικού προβλήματος με την απόδοση ενσήμων του ΙΚΑ ανάλογα με τις ώρες ανάθεσης εκπ/κού έργου των ωρομισθίων.
Έγκαιρη ημερομηνία πρόσληψης και ανάθεσης του εκπαιδευτικού έργου των έκτακτων εκπαιδευτικών.
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!
http://ektaktoi-teithe.blogspot.com/
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μαρία Παναγοπούλου __Νίκος Αβραμίδης
9/2/10
ΚΑΛΕΣΜΑ
ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
Συμμετέχουμε στις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχουν προκηρύξει η ΟΣΕΠ – ΤΕΙ, η ΑΔΕΔΥ, Ομοσπονδίες και Πρωτοβάθμια Σωματεία, προτάσσοντας τα δικά μας αιτήματα.
Παλεύουμε για:
- Αύξηση της χρηματοδότησης των ΤΕΙ στο ύψος των αναγκών τους (ώστε να γίνεται δυνατό το αυτονόητο, να πληρώνονται οι εκπαιδευτικοί κανονικά και όχι να μένουν για μήνες απλήρωτοι).
- Βελτίωση της σχέσης εργασίας με αύξηση του ωρομισθίου που είναι καθηλωμένο τα τελευταία χρόνια χαμηλότερο και από εκείνο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΙΕΚ κ.α.
- Θεσμοθέτηση 5ης βαθμίδας ή κλάδου αντίστοιχου του Ε.Ε.ΔΙ.Π των Πανεπιστημίων, μόνιμου εργαστηριακού και διδακτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
- Θεσμοθέτηση της συμμετοχής μας με δικαίωμα ψήφου σε όλα τα θεσμικά όργανα του ΤΕΙ .
- Ενιαία Ανώτατη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία
- Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των έκτακτων εκπαιδευτικών ΤΕΙ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
- Μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου των Εκτάκτων Εκπαιδευτικών ΤΕΙ, είναι η μοναδική μεσοπρόθεσμη λύση του προβλήματος καλής λειτουργίας των ΤΕΙ.
- Προκήρυξη αντίστοιχων θέσεων μονίμου ΕΠ όπου υπάρχουν έκτακτοι με πλήρη προσόντα.
- Επίλυση του ασφαλιστικού προβλήματος με την απόδοση ενσήμων του ΙΚΑ ανάλογα με τις ώρες ανάθεσης εκπ/κού έργου των ωρομισθίων.
- Έγκαιρη ημερομηνία πρόσληψης και ανάθεσης του εκπαιδευτικού έργου των έκτακτων εκπαιδευτικών.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ________Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μαρία Παναγοπούλου___Νίκος Αβραμίδης
30/12/09
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
