17/5/10

Απεργία Πέμπτη 20 ΜΑΗ

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ



 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

 ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ

 ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ

 ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ

ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

24η ΑΠΕΡΓΙΑ

Πέμπτη 20 ΜΑΗ

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ



ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΤΕΙ

ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ

ΣΤΙΣ 20 ΜΑΗ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΛΩΝ

Για το ΔΣ

Η Πρόεδρος       Ο Γραμματέας



ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ     ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

ektaktoi-teithe.blogspot.com

9/5/10

Προς :


Την Ομοσπονδία Συλλόγων

Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ

Κοινοποίηση:

όλους τους Συλλόγους

Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ



Με απόφαση του Συλλόγου Εκτάκτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ Θεσσαλονίκης καλούμε την ΟΣΕΕΠ – ΤΕΙ, να καλέσει το σύνολο των πρωτοβάθμιων συλλόγων που ανήκουν στη δύναμη της Ομοσπονδίας, ώστε να γίνει μία ουσιαστική και ολοκληρωμένη συζήτηση γύρω από τα θέματα που μας απασχολούν.

Ένα χρόνο μετά από την εκλογή του νέου ΔΣ της Ομοσπονδίας και το βασικό ζήτημα που έπρεπε να λυθεί, αυτό της ενεργοποίησης των πρωτοβάθμιων συλλόγων, της ενημέρωσης και των κοινών πρωτοβουλιών, βρίσκεται σε στασιμότητα.

Οι όποιες πρωτοβουλίες κοινής δράσης βασίζονται σε μεμονωμένους συλλόγους. Δυστυχώς τα προβλήματα συνεχώς μεγαλώνουν και οξύνονται, ενώ από το νέο ακαδημαϊκό έτος αναμένουμε και το τελικό χτύπημα. Ήδη τα δημοσιεύματα στον Τύπο πολλαπλασιάζονται και αναδεικνύουν αυτό που πρόκειται να γίνει. Τα πρώτα θύματα των περικοπών θα είμαστε εμείς.

Ο καιρός της αντίδρασης που έπρεπε να αναδείξουμε τα προβλήματά μας έχει περάσει. Όμως και τώρα με μια καλά συντονισμένη προσπάθεια μπορούμε να έχουμε αποτελέσματα. Η παραπάνω συνάντηση χρειάζεται να γίνει άμεσα, πριν την έναρξη της εξεταστικής. Καλούμε όλους τους συλλόγους να αποστείλουν κείμενα με θέσεις για όλα τα ζητήματα.

Θεσσαλονίκη 07/05/2010



Για το Δ.Σ.

Η Πρόεδρος________Ο Γραμματέας





ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ_ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

2/5/10

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Α.Τ.Ε.Ι.Θ.


ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν τίποτα καλό δεν μπορούν να φέρουν, παρά μόνο φτώχεια και απολύσεις για το σύνολο των εργαζομένων και μεγαλύτερα κέρδη για τους τραπεζίτες, βιομήχανους και εφοπλιστές.

Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία και ο «Καλλικράτης» με ότι αυτό συνεπάγεται για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση θα οδηγήσει στην έξοδο από την εκπαίδευση χιλιάδων μαθητών και φοιτητών, κλείσιμο Πανεπιστημιακών σχολών και ολόκληρων ΤΕΙ.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ στην

24η ΑΠΕΡΓΙΑ

Τετάρτη 5 ΜΑΗ

ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

1. εκφράζοντας την εναντίωσή μας στα νέα οικονομικά μέτρα που αποφασίστηκαν,

2. αντιδρώντας στη μείωση των δαπανών για την Παιδεία, με αποτέλεσμα και την μείωση των προϋπολογισμών των Ιδρυμάτων μας (κατά 10 – 12 %)

3. ζητάμε την ουσιαστική αναβάθμιση των ΤΕΙ ως ανώτατα ιδρύματα

4. απαιτούμε αύξηση των ωρομισθίων μας που είναι καθηλωμένα εδώ και πάρα πολλά χρόνια

5. απαιτούμε την πλήρη ασφαλιστική μας κάλυψη

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΤΕΙ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ,

ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΚΟΙΝΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ

 
Για το ΔΣ

Η Πρόεδρος        Ο Γραμματέας


ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ   ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

20/4/10

21-22 Απριλίου - 48η ΑΠΕΡΓΙΑ

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνάδελφοι μπήκαμε στην τελική ευθεία για το τέλος και αυτού του Ακαδημαϊκού έτους. Είναι μια χρονιά που έφερε και θα φέρει σημαντικές αλλαγές στη ζωή μας συνολικότερα με τον καταιγισμό νέων μέτρων και νόμων.
Παράλληλα, στο ΤΕΙ οι αποφάσεις που παίρνονται συνεχώς από το Συμβούλιο του ιδρύματος είναι στο σύνολο τους αρνητικές για το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, αλλά και για τους Σπουδαστές.
ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
(20 Απριλίου)
Καλούμε τα μέλη μας να συμμετάσχουν στην
48η ΑΠΕΡΓΙΑ
21 – 22 Απριλίου
1. εκφράζοντας την εναντίωσή μας στα οικονομικά μέτρα που αποφασίστηκαν,
2. αντιδρώντας στη μείωση των δαπανών για την Παιδεία, με αποτέλεσμα και την μείωση των προϋπολογισμών των Ιδρυμάτων μας (κατά 10 – 12 %)
3. ζητάμε την ουσιαστική αναβάθμιση των ΤΕΙ ως ανώτατα ιδρύματα
4. απαιτούμε αύξηση των ωρομισθίων μας που είναι καθηλωμένα εδώ και πάρα πολλά χρόνια
5. απαιτούμε την πλήρη ασφαλιστική μας κάλυψη

Για το ΔΣ
Η Πρόεδρος____Ο Γραμματέας

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ     ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

19/4/10

ΔΗΠΑΚ

Αγαπητοί φίλοι την Κυριακή 11 Απρίλη τρείς παρατάξεις: η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Εκτάκτων ΤΕΙ, η ΔΗμοκρατική ΠΑνεπιστημονική Κίνηση μονίμων ΤΕΙ και η ΔΗμοκρατική ΠΑνεπιστημονική Κίνηση μονίμων και 407 προχώρησαν σε σύσκεψη στην Αθήνα με σκοπό την ενοποίηση τους σε ΔΗΠΑΚ.
Σκοπός αυτής της κίνησης είναι να ανδείξει τα ενιαία προβλήματα που υπάρχουν στην Τριτοβάθμια Ανώτατη Εκπαίδευση και βέβαια το γεγονός ότι η λύση τους μπορεί να επιτευχθεί μέσα από κοινές πρωτοβουλίες και αγώνες. Οι εξελίξεις εξάλλου καθιστούν αναχρονιστικούς τους διαχωρισμούς. Το επισυναπτόμενο κείμενο αφορά στην πρόταση για απεργία στις 21 και 22 Απρίλη, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει το κείμενο της κοινής διακύρηξης.
Είναι νομίζω μια σημαντική πρωτοβουλία ιδιαίτερα για εμάς τους έκτακτους, οι οποίοι πέρα από όλα τα άλλα προβλήματα αποτελούμε ένα σημαντικό επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό που συνεχώς μετακινείται μεταξύ Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, Ερευνητικών κέντρων κ.τ.λ.

Κάλεσμα για κήρυξη απεργίας στις 21-22 Απριλίου

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΕΙ
Κάλεσμα για κήρυξη απεργίας στις 21-22 Απριλίου

Μετά την περικοπή των επιδομάτων και των δώρων Χ-Π-Α έχουν ήδη ξεκινήσει οι πρώτες προσπάθειες περικοπών στους προϋπολογισμούς των πανεπιστημίων. Παράλληλα το Συμβούλιο Επικρατείας ενέκρινε το ΠΔ για την ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής οδηγίας 36/05 στο ελληνικό δίκαιο. Άναψε το πράσινο φως στην κυβέρνηση, για την υποβάθμιση της ανώτατης εκπαίδευσης και την ισοτίμηση των πτυχίων των δημόσιων πανεπιστημίων με τα πιστοποιητικά που παρέχουν τα λεγόμενα κολέγια, αλλά και τα επαγγελματικά δικαιώματα πιστοποιητικών σπουδών τριετούς διάρκειας από ιδρύματα του εξωτερικού.

Τα αντιλαϊκά μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση με τη στήριξη ΕΕ-ΝΔ-ΛΑΟΣ και τη συμμετοχή του ΔΝΤ είναι μέτρα που φορτώνουν τα βάρη της κρίσης στους εργαζόμενους, μέτρα που με αφορμή την κρίση επιδιώκουν να εφαρμόσουν όλες τις εδώ και χρόνια επιδιωκόμενες αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις, μέτρα υπέρ του ελληνικού και ξένου κεφαλαίου.

Η ΔΗΠΑΚ ΑΕΙ καλεί τους συνάδελφους να ενώσουμε τη φωνή μας με τους άλλους εργαζόμενους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, για να αποκρουστούν τα άγρια μέτρα στους μισθούς, στις εργασιακές σχέσεις, στο φορολογικό, στο Ασφαλιστικό. Για να διεκδικήσουμε αμοιβές, συνθήκες και προοπτικές εργασίας που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

Καλεί τα ΔΣ των συλλόγων να πάρουν αποφάσεις για κλιμάκωση του αγώνα με 48ωρη απεργία στις 21 - 22 Απρίλη. Να απαιτήσουν από την ΠΟΣΔΕΠ, την ΟΣΕΠ-ΤΕΙ, και την ΟΣΕΕΠ-ΤΕΙ να κάνουν το ίδιο. Τα βασικά αιτήματα της απεργίας να είναι:

• Να αποσυρθούν τα αντιλαϊκά μέτρα.

• Να ανακληθούν οι περικοπές στην Παιδεία και να μη περάσουν οι περικοπές στους προϋπολογισμούς των ΑΕΙ.

• Χρηματοδότηση της δημόσιας Παιδείας τουλάχιστον στο 15% του κρατικού προϋπολογισμού και τριπλασιασμό των δαπανών της έρευνας.

• Νέο ακαδημαϊκό μισθολόγιο στην κατεύθυνση κλιμάκωσης των μισθών αναλογικότερα προς τις κατώτερες βαθμίδες, με πλήρη και αποκλειστική απασχόληση.

• Αύξηση του διδακτικού και άλλου προσωπικού στα πανεπιστήμια – ΤΕΙ, με μόνιμη και σταθερή δουλειά. Μονιμοποίηση των έκτακτων.

• Να μην ενσωματωθεί η οδηγία 36/05 για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΚΕΣ.

• Όχι στη λειτουργία των ΚΕΣ ως παραρτημάτων αλλοδαπών ιδρυμάτων. Κατάργηση του Νόμου για τα ΚΕΣ.

• Κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης στην Παιδεία.

• ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ



ΔΗΠΑΚ ΑΕΙ, 13 Απριλίου 2010

15/4/10

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Τρίτη 20 Απρίλη 13:00 στη ΣΕΥΠ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Συνάδελφοι μπήκαμε στην τελική ευθεία για το τέλος και αυτού του Ακαδημαϊκού έτους. Είναι μια χρονιά που έφερε και θα φέρει σημαντικές αλλαγές στη ζωή μας συνολικότερα με τον καταιγισμό νέων μέτρων και νόμων.
Παράλληλα, στο ΤΕΙ οι αποφάσεις που παίρνονται συνεχώς από το Συμβούλιο του ιδρύματος είναι στο σύνολο τους αρνητικές για το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, αλλά και για τους Σπουδαστές.
Σε όλα αυτά ο Σύλλογος μας είναι πίσω από τις ανάγκες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν γίνει πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι καταφέραμε σε σημαντικό βαθμό να ξαναζωντανέψουμε τον Σύλλογο και να έχουμε παρεμβάσεις στις εξελίξεις του ΤΕΙ. Επίσης είναι ενθαρρυντικό ότι πολλοί συνάδελφοι άρχισαν να εμπιστεύονται τον Σύλλογο και να απευθύνονται σε αυτόν για προβλήματά τους.
Το Δ.Σ. θεωρεί ότι μπορούν να γίνουν ακόμη περισσότερα βήματα κυρίως στην κατεύθυνση της μαζικοποίησης του. Στόχος πρέπει να είναι όλο και περισσότεροι συνάδελφοι να συμμετέχουν στις διαδικασίες αποφάσεων και στην εκτέλεσή τους. Οι 6 συνελεύσεις που έγιναν μέχρι τώρα είναι απόδειξη ότι το Δ.Σ. επιθυμεί την ενεργή συμμετοχή όλων και ότι μπορεί να βρίσκεται μπροστά σε κάθε προσπάθεια.

1. Με αφορμή τις γενικότερες εξελίξεις στην Ελλάδα,
2. Καταγγελίες συναδέλφων και
3. Ζητήματα που προέκυψαν από αποφάσεις του Συμβουλίου του Α.Τ.Ε.Ι.Θ.
καλούμε σε

Γενική Συνέλευση του Συλλόγου,
την Τρίτη 20 Απρίλη 13:00 στη ΣΕΥΠ.




Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ __________Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ




ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ _ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ