28/2/11
27/2/11
Συνέλευση μας τη Δευτέρα 28/2 στις 11:00 στη ΣΕΥΠ
Συνάδελφοι,
Η κινητοποίηση της Παρασκευής ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Τη συγκέντρωση στο Αγ. Βενιζέλου ακολούθησε πορεία προς τη Γ.Γραμματεία Β.Ελλάδας και συνάντηση με τον γγ, ο οποίος αναγνωρίζοντας το δίκιο μας, μας προέτρεψε να συνεχίσουμε τον αγώνα μας. Στη συνέχεια μέσω των οδών Αγ. Δημητρίου και Εθν. Αμύνας κατευθυνθήκαμε στην Αγγελάκη όπου κάναμε ταυτόχρονες παρεμβάσεις στους ραδιοφωνικούς σταθμούς FM 100 και ΕΡΤ (οι οποίοι διέκοψαν το πρόγραμμά τους) καθώς και στους 105,5 rock fm και 904. Η εκδήλωση τελείωσε με το κάλεσμα για τη συνέλευση μας τη Δευτέρα 28/2 στις 11:00 στη ΣΕΥΠ, και στις συνελεύσεις των φοιτητών την Τρίτη 1/3.
Για τη συνέχιση του αγώνα μας σημαντική είναι η παρουσία όλων μας στη συνέλευση τη Δευτέρα, ώστε να πάρουμε όλα εκείνα τα μέτρα και τις αποφάσεις που θα οδηγήσουν σε λύσεις από τη μία της καταβολής των δεδουλευμένων και απο την άλλη της μη μείωσης του Εκπαιδευτικού Προσωπικού.
ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
Η κινητοποίηση της Παρασκευής ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Τη συγκέντρωση στο Αγ. Βενιζέλου ακολούθησε πορεία προς τη Γ.Γραμματεία Β.Ελλάδας και συνάντηση με τον γγ, ο οποίος αναγνωρίζοντας το δίκιο μας, μας προέτρεψε να συνεχίσουμε τον αγώνα μας. Στη συνέχεια μέσω των οδών Αγ. Δημητρίου και Εθν. Αμύνας κατευθυνθήκαμε στην Αγγελάκη όπου κάναμε ταυτόχρονες παρεμβάσεις στους ραδιοφωνικούς σταθμούς FM 100 και ΕΡΤ (οι οποίοι διέκοψαν το πρόγραμμά τους) καθώς και στους 105,5 rock fm και 904. Η εκδήλωση τελείωσε με το κάλεσμα για τη συνέλευση μας τη Δευτέρα 28/2 στις 11:00 στη ΣΕΥΠ, και στις συνελεύσεις των φοιτητών την Τρίτη 1/3.
Για τη συνέχιση του αγώνα μας σημαντική είναι η παρουσία όλων μας στη συνέλευση τη Δευτέρα, ώστε να πάρουμε όλα εκείνα τα μέτρα και τις αποφάσεις που θα οδηγήσουν σε λύσεις από τη μία της καταβολής των δεδουλευμένων και απο την άλλη της μη μείωσης του Εκπαιδευτικού Προσωπικού.
ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
24/2/11
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ 24/2
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΤΕΙΘ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 24/2/11
Αποφασίσαμε να καλέσουμε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΤΕΙΘ να τοποθετηθεί επίσημα στα δύο αιτήματά μας:
1. εγγυήσεις για την καταβολή των δεδουλευμένων μας
2. να μην μειωθεί το προσωπικό εις βάρος του προγράμματος σπουδών (αναλογία 1:15)
Παίρνουμε την πρωτοβουλία να διαφυλάξουμε την εκπαιδευτική διαδικασία (μη εκφυλισμό των εξετάσεων) και για αυτόν τον λόγο προχωράμε στην διακοπή μόνο της εκπαιδευτικής διαδικασίας την Παρασκευή 25/2 και την Δευτέρα 28/2 με την ελπίδα ότι θα έχουμε θετικές απαντήσεις.
- Καλούμε σε συγκέντρωση όλη την εκπαιδευτική κοινότητα την Παρασκευή στις 12μμ στο άγαλμα του Βενιζέλου.
- Καλούμε τα μέλη του συλλόγου μας σε νέα συνέλευση την Δευτέρα 28/2 στις 11:00 στο αμφιθέατρο Οικονόμου στην ΣΕΥΠ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
23/2/11
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου, 11π.μ. (έξω από το κτήριο της Διοίκησης)
Συνάντηση όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου, 11π.μ. (έξω από το κτήριο της Διοίκησης) με την Διοίκηση του ΑΤΕΙΘ και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του Ιδρύματος, έτσι ώστε να έχουμε την σαφή απάντηση του προεδρείου στο πλαίσιο των διεκδικήσεών μας
22/2/11
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΤΕΙΘ
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΤΕΙΘ
Σας ευχαριστούμε που μας συμπαραστέκεστε στον αγώνα μας και ιδιαίτερα για την πρωτοφανή συμμετοχή σας (>300) στην συνέλευσή μας που έγινε με το ΤΕΙ κλειστό. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ επικοινωνήσαμε μαζί σας, είχατε την δυνατότητα να μιλήσετε, να πείτε την άποψή σας ελεύθερα και να υπάρχει κάποιος από την… απέναντι όχθη τουλάχιστον να σας ακούσει, σας γνωρίσαμε έτσι καλύτερα. Πέρα από την συμπαράστασή σας εκθέσατε τους προβληματισμούς σας αλλά και την αγωνία σας για την μελλοντική πορεία του ΑΤΕΙΘ σε αυτή την δύσκολη οικονομικά περίοδο που περνάμε σαν κράτος. Στην απόφαση που βγάλαμε, λάβαμε υπόψη την ανησυχία σας για την εξεταστική και ζητάμε επιπρόσθετα να ολοκληρωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία για το χειμερινό εξάμηνο, παρατείνοντας το εξάμηνο αυτό κατά δύο εβδομάδες.
Μην σταματήσετε ΠΟΤΕ να μιλάτε. Συζητήστε στους δικούς σας χώρους (διαδίκτυο, φόρουμ, μπλόγκς, facebook) για όλα αυτά που σας αρέσουν ή που σας προβληματίζουν. ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ μεταξύ σας αλλά και μαζί μας και μην έρχεστε σε άσκοπες παραταξιακές αντιπαραθέσεις. Στην συνέλευση μας αποδείξατε πως παρά την αρχικά φορτισμένη ατμόσφαιρα, έχετε την ικανότητα και την διάθεση για εποικοδομητικό διάλογο αλλά και…για χειροκροτήματα.
ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ- Η ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ.
Σας ευχαριστούμε που μας συμπαραστέκεστε στον αγώνα μας και ιδιαίτερα για την πρωτοφανή συμμετοχή σας (>300) στην συνέλευσή μας που έγινε με το ΤΕΙ κλειστό. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ επικοινωνήσαμε μαζί σας, είχατε την δυνατότητα να μιλήσετε, να πείτε την άποψή σας ελεύθερα και να υπάρχει κάποιος από την… απέναντι όχθη τουλάχιστον να σας ακούσει, σας γνωρίσαμε έτσι καλύτερα. Πέρα από την συμπαράστασή σας εκθέσατε τους προβληματισμούς σας αλλά και την αγωνία σας για την μελλοντική πορεία του ΑΤΕΙΘ σε αυτή την δύσκολη οικονομικά περίοδο που περνάμε σαν κράτος. Στην απόφαση που βγάλαμε, λάβαμε υπόψη την ανησυχία σας για την εξεταστική και ζητάμε επιπρόσθετα να ολοκληρωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία για το χειμερινό εξάμηνο, παρατείνοντας το εξάμηνο αυτό κατά δύο εβδομάδες.
Μην σταματήσετε ΠΟΤΕ να μιλάτε. Συζητήστε στους δικούς σας χώρους (διαδίκτυο, φόρουμ, μπλόγκς, facebook) για όλα αυτά που σας αρέσουν ή που σας προβληματίζουν. ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ μεταξύ σας αλλά και μαζί μας και μην έρχεστε σε άσκοπες παραταξιακές αντιπαραθέσεις. Στην συνέλευση μας αποδείξατε πως παρά την αρχικά φορτισμένη ατμόσφαιρα, έχετε την ικανότητα και την διάθεση για εποικοδομητικό διάλογο αλλά και…για χειροκροτήματα.
ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ- Η ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ.
21/2/11
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 21/2
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Στην συνέλευση που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα και ώρα 11π.μ. στο ΑΤΕΙΘ με την πρωτοφανή μαζική συμμετοχή όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας (φοιτητές - έκτακτο εκπαιδευτικό προσωπικό - μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό) αφού ακούσαμε και λάβαμε υπόψη τις γνώμες όλων αποφασίσαμε:
α) να ολοκληρωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία για το χειμερινό εξάμηνο, παρατείνοντας το εξάμηνο αυτό κατά δύο εβδομάδες. Να ξεκινήσει από την Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου κανονικά η εξεταστική περίοδος σε όλα τα τμήματα των σχολών και να παραταθούν οι συμβάσεις μας για τις δύο αυτές εβδομάδες
β) να μας δοθούν συγκεκριμένες ημερομηνίες για την καταβολή των δεδουλευμένων μας
γ) την δέσμευση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΑΤΕΙΘ ότι θα τηρηθεί ο κανονισμός σπουδών για το Εαρινό εξάμηνο έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.(ΟΧΙ στην αυθαίρετη μείωση του 40%)
Η συνέχιση των κινητοποιήσεων μας έχει ως εξής:
• Συνεχίζουμε την περιφρούρηση της επίσχεσης εργασίας (κλειστό το ΑΤΕΙΘ) για τις εκπαιδευτικές λειτουργίες του μέχρι και την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου
• Συνάντηση όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου, 11π.μ. (έξω από το κτήριο της Διοίκησης) με την Διοίκηση του ΑΤΕΙΘ και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του Ιδρύματος, έτσι ώστε να έχουμε την σαφή απάντηση του προεδρείου στο πλαίσιο των διεκδικήσεών μας
• Συμμετοχή στην Γενική πανελλαδική απεργία της Τετάρτης 23/2
Αν και εφόσον τα αιτήματα γίνουν αποδεκτά το ΑΤΕΙΘ περνάει στην ομαλή λειτουργία του με έναρξη της παράτασης της εξεταστικής περιόδου από Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου. Σε αντίθετη περίπτωση την Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί συνέλευση για να αποφασίσουμε για την συνέχιση περαιτέρω κινητοποιήσεων.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
19/2/11
το ΤΕΙ κλειστό και την Δευτέρα 21/2
Συνάδελφοι, μέλη της κοινότητας του ΑΤΕΙΘ,
Μετά από συζήτηση την Παρασκευή αποφασίσαμε να κρατήσουμε το ΤΕΙ κλειστό και την Δευτέρα 21/2 με σκοπό να διαφυλάξουμε τον εκφυλισμό της διαδικασίας των εξετάσεων των σπουδαστών. Δηλώνουμε απερίφραστα ότι όπως και τώρα βρισκόμαστε μπροστά με όλες μας τις δυνάμεις να περιφρουρήσουμε το δικαίωμά μας να πληρωνόμαστε από τη δουλειά μας, έτσι και αμέσως μετά την καταβολή των δεδουλευμένων μας, θα ανταποκριθούμε άμεσα στην ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας χωρίς προβλήματα για τους σπουδαστές.
Δυστυχώς ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΜΕ να βρεθούμε στη δύσκολη θέση να διεκδικίσουμε τα αυτονόητα.
Η συμμαχία όλων μαζί μας μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει, όχι μόνο για την καταβολή των δεδουλεύμενων και την ολοκλήρωση της διαδικασίας, αλλά και για την ομαλή λειτουργία των ΤΕΙ από εδώ και μπρος.
Οι αριθμοί (με βάση και τον προϋπολογισμό) δεν εμπνέουν σιγουριά για το ότι δεν θα βρεθούμε στην ίδια θέση και τον Ιούνη ή τον Σεπτέμβρη.
Όλοι μαζί την Δευτέρα από το πρωϊ στο ΤΕΙ,
Να παραμείνει το ίδρυμα κλειστό για να μη γελοιοποιηθεί η διαδικασία των εξετάσεων,
Όλοι στη συνέλευση του Συλλόγου την Δευτέρα 10:00 το πρωϊ στο ΤΕΙ για να πάρουμε αποφάσεις.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ       ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
Μετά από συζήτηση την Παρασκευή αποφασίσαμε να κρατήσουμε το ΤΕΙ κλειστό και την Δευτέρα 21/2 με σκοπό να διαφυλάξουμε τον εκφυλισμό της διαδικασίας των εξετάσεων των σπουδαστών. Δηλώνουμε απερίφραστα ότι όπως και τώρα βρισκόμαστε μπροστά με όλες μας τις δυνάμεις να περιφρουρήσουμε το δικαίωμά μας να πληρωνόμαστε από τη δουλειά μας, έτσι και αμέσως μετά την καταβολή των δεδουλευμένων μας, θα ανταποκριθούμε άμεσα στην ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας χωρίς προβλήματα για τους σπουδαστές.
Δυστυχώς ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΜΕ να βρεθούμε στη δύσκολη θέση να διεκδικίσουμε τα αυτονόητα.
Η συμμαχία όλων μαζί μας μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει, όχι μόνο για την καταβολή των δεδουλεύμενων και την ολοκλήρωση της διαδικασίας, αλλά και για την ομαλή λειτουργία των ΤΕΙ από εδώ και μπρος.
Οι αριθμοί (με βάση και τον προϋπολογισμό) δεν εμπνέουν σιγουριά για το ότι δεν θα βρεθούμε στην ίδια θέση και τον Ιούνη ή τον Σεπτέμβρη.
Όλοι μαζί την Δευτέρα από το πρωϊ στο ΤΕΙ,
Να παραμείνει το ίδρυμα κλειστό για να μη γελοιοποιηθεί η διαδικασία των εξετάσεων,
Όλοι στη συνέλευση του Συλλόγου την Δευτέρα 10:00 το πρωϊ στο ΤΕΙ για να πάρουμε αποφάσεις.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ       ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)