28/5/13

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Καλούμε τους συναδέρφους στην πρώτη εξ’ αναβολής Συνέλευση
την Πέμπτη 30/5 στο κτίριο της Λογιστικής στις 11:00.

Σε περίπτωση μη απαρτίας και σε κάθε περίπτωση η Συνέλευση θα γίνει την:

Πέμπτη 6/6 στο κτίριο της Λογιστικής στις 11:00,
η οποία θα είναι εκλογο-απολογιστική
και στην οποία θα καθοριστεί
ημερομηνία εκλογών για ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου

20/5/13

Συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται την Πέμπτη 23 Μαΐου 2013 19:00 μ.μ. στο Αγ. Βενιζέλου ενάντια στην μεθοδευμένη κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων.

Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πως όταν μια κατάκτηση ενός κλάδου οδεύει προς κατάργηση, τότε η ζωή όλων των εργαζομένων πηγαίνει ένα σκαλοπάτι παρακάτω.
Κάθε επιτυχία ενός κλάδου είναι αγκάθι στο μάτι των εχθρών όλων των εργαζομένων.
Δεν δικαιολογείται σε κανέναν η απουσία από τους κοινούς αγώνες!

Στο δικό μας κλάδο τα πράγματα είναι όλα στον αέρα:
1. Χρήματα για Έκτακτο Εκπαιδευτικό προσωπικό δεν δίνονται ή δίνονται ελάχιστα,
2. Ετοιμάζονται να εισάγουν το καθεστώς του "μπλοκ" με όποιες επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στους μισθούς και τα δικαιώματα (ταμείο ανεργίας),
3. Ετοιμάζονται να δώσουν "υποτροφίες" πείνας σε φοιτητές μεταπτυχιακούς για να πραγματοποιούν τα εργαστήρια, παρακάμπτοντας κάθε έννοια ανώτατης εκπαίδευσης, αλλά και αξιολόγησης,
4. Ακόμη και  τίποτα από τα παραπάνω να μην εφαρμοστεί, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει μηχανογραφικό για τους μαθητές και κατά συνέπεια δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο για να πραγματοποιηθούν οι προκηρύξεις για τους Εκτάκτους.

Σε όλα αυτά η αντίδραση είναι μικρή, το Υπουργείο ζητάει μειώσεις στο Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, αύξηση του ωραρίου των Μονίμων, αλλαγές προγραμμάτων σπουδών ώστε να καλύπτεται από το μόνιμο προσωπικό το σύνολο των μαθημάτων.

Εμείς δηλώνουμε ότι δεν έχουμε δικαίωμα να υποταχτούμε!
Εμείς θα συνεχίσουμε και με την πείρα από τους αγώνες για το σχέδιο ΑΘΗΝΑ, ώστε να κάνουμε ένα ακόμη βήμα!

Οργανώνουμε τους αγώνες μας, δυναμώνουμε το Σύλλογο μας. Προχωράμε στις διαδικασίες των εκλογοαπολογιστικών συνελεύσεων, με πρώτη ημερομηνία την Πέμπτη 24/5 11:00 π.μ. στη ΣΔΟ (λογιστές).
 Η δεύτερη συνέλευση θα οριστεί για την αμέσως επόμενη εβδομάδα.

12/5/13

Κινητοποίηση ενάντια στην επιστράτευση των εκπαιδευτικών




  • Η κυβέρνηση που έφερε το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» λίγο πριν την εξεταστική,
  • Η ίδια κυβέρνηση έφερε και το πολυνομοσχέδιο, που παίρνει πίσω μια σειρά από δικαιώματα των εκπαιδευτικών, που δίνει άλλο ένα χαστούκι στη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία σε όλε τις βαθμίδες της, δύο βδομάδες πριν τις εισαγωγικές εξετάσεις των μαθητών. 
Είναι πάγια τακτική των κυβερνήσεων να περνάνε όλα τα μέτρα σε περιόδους που θα μπορέσει να λειτουργήσει ο «κοινωνικός αυτοματισμός» ή σε «νεκρές» περιόδους (καλοκαίρι). Η τακτική είναι δεδομένη.
Η επιστράτευση είναι ακόμη ένα χαρτί των κυβερνήσεων απέναντι στους αγωνιζόμενους: Ναυτεργάτες, εργαζόμενους στο μετρό, αστικά λεωφορεία, τώρα καθηγητές. Δίκες για αγωνιζόμενους στη Χαλκιδική, στο Αιγίνιο, αγρότες, μαθητές. ΜΑΤ για συνταξιούχους, χαλυβουργούς, εργάτες. Η τακτική είναι δεδομένη.
Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι η αντίδραση του λαού!
Η αγωνιστική απάντηση, η συσπείρωση των εργαζομένων στους Συλλόγους και τα Σωματεία, η κοινή με στόχους δράση, η δράση με μαζικούς όρους θα φέρει αποτελέσματα, θα αποτελέσει την απαρχή για ένα κίνημα που δεν θα βρίσκεται συνεχώς σε άμυνα, αλλά θα διεκδικήσει τα δικαιώματά του, θα διεκδικήσει την εξουσία του.
Όλοι

την Δευτέρα 13 Μαϊου 18:00 στην πλ. Αγ. Σοφίας στην κινητοποίηση ενάντια στην επιστράτευση των εκπαιδευτικών

Πρέπει να διώξουμε το φόβο,

     να φοβίσουμε πρέπει τους εκμεταλλευτές και τους υπηρέτες τους

28/4/13

Συγκέντρωση για την 1η ΜΑΗ 10:30 π.μ. αγ. Βενιζέλου



1η ΜΑΗ
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ
Δεν ανοίγουμε σήμερα δε δουλεύουμε γιορτή έχουμε
ξόδι έχουμε κόκκινα πουκάμισα κόκκινα γαρίφαλα. 
Μην τους φοβάσαι στο φόβο σου ποντάρουν
(Γιάννης Ρίτσος)
Τα μηνύματα της πρωτομαγιάς να μπουν μέσα στους τόπους δουλειάς.
Να περάσουν τις πύλες των εργοστασίων, να γίνουν μάθημα σε κάθε σχολείο και σχολή

 Οι σταθεροί σχεδιασμοί ευνουχισμού της εργατικής πρωτομαγιάς και η προσπάθεια εκφυλισμού της, από την εργοδοσία και την κυβέρνηση, δε θα περάσει! Ο τρόμος που νιώθουν μπροστά στο δέος των αγώνων που βάζουν σε κίνδυνο την κυριαρχία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, να μεγαλώσει. Η μεγάλη λαϊκή πλειοψηφία του εργαζόμενου λαού έχει το δίκιο και τη δύναμη να ανατρέψει σχεδιασμούς, να δημιουργήσει τριγμούς στην εξουσία των εκμεταλλευτών μας.

Όχι άλλες θυσίες για τα συμφέροντά τους!
Ανάπτυξη για το λαό και όχι για τα κέρδη των μονοπωλίων
Να σταματήσει το σκλαβοπάζαρο των προγραμμάτων ανεργίας, της τζάμπα εργασίας στις επιχειρήσεις, της δουλειάς χωρίς δικαιώματα με ημερομηνία λήξης.

Να δυναμώσει το πλέγμα προστασίας της εργατικής-λαϊκής οικογένειας, της εργαζόμενης γυναίκας.

Να αγωνιστούμε για σύγχρονη αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν υγεία για όλους, για δημόσια και δωρεάν Παιδεία σε όλες τις βαθμίδες

Να υπερασπιστούμε τα ταξικά μας αδέλφια, να δυναμώσει η κοινή οργάνωση και πάλη Ελλήνων και μεταναστών κατά της βαρβαρότητας και της εξουσίας των μονοπωλίων, ενάντια στον ρατσισμό και την εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής, ενάντια στη βαρβαρότητα του καπιταλισμού και του πολέμου.

Να δυναμώσει το μέτωπο πάλης εργατών, υπαλλήλων του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, αυτοαπασχολούμενων, φτωχών αγροτών, γυναικών στη γραμμή της πάλης για την υπεράσπιση και της πιο μικρής κατάκτησης της εργατικής τάξης και του λαού. Να δυναμώσει η κοινωνική συμμαχία των λαϊκών στρωμάτων, να συγκεντρώνονται δυνάμεις ενάντια στα μονοπώλια, να ανοίγει ο δρόμος για πιο βαθιές αλλαγές.

Να σηκωθούν ψηλά οι σημαίες του αγώνα, οι σημαίες της ταξικής πάλης!

Στον κόκκινο δρόμο των εργατών του Σικάγου και των αγωνιστικών παραδόσεων του λαού μας, συνεχίζουμε ανυποχώρητα για την οργάνωση του λαού μας

ΤΕΤΑΡΤΗ 1η ΜΑΗ
10:00 πλ. Αγ. Σοφίας 
(προσυγκέντρωση Πανεπιστημίων και ΤΕΙ)
10:30 αγ. Βενιζέλου

10/4/13

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΕΜΠΤΗ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 11:00 π.μ. στη ΣΔΟ



ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Καλούμε κάθε Σύλλογο και Σωματείο Εργαζομένων στην Ανώτατη Εκπαίδευση, καλούμε τους φοιτητικούς Συλλόγους και τις Επιτροπές Αγώνα των φοιτητών, όλους τους εργαζόμενους γονείς να εκφράσουν με κάθε τρόπο την αγωνία τους για την κατάσταση που διαμορφώνεται στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ», ο νόμος 4009/11 και κάθε τροπολογίας και νόμος που εμφανίζεται στη Βουλή έρχεται να προσθέσει ένα ακόμα λιθαράκι στη μετατροπή της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε επιχείρηση που μπορεί να λειτουργεί μόνο στη βάση της ανταποδοτικότητας. Είναι προδιαγεγραμμένο ότι σύντομα και με διάφορες αφορμές θα τεθεί το ζήτημα των διδάκτρων.
Είναι απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για το ακαδημαϊκό έτος 2013-14 να μην δοθεί χωριστό κονδύλιο για Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό. Εφόσον κάποιο Ίδρυμα έχει ανάγκες από Έκτακτο Προσωπικό θα πρέπει μόνο του να μεριμνήσει για αυτό με δικούς του πόρους. Από πού θα προκύψουν αυτοί οι πόροι;
Είναι δική μας η απόφαση: Θα επιτρέψουμε τα Ιδρύματα μας να λειτουργήσουν με βάση τον προϋπολογισμό που αυτοί ετοίμασαν για εμάς, κόντρα στα προγράμματα σπουδών που υπάρχουν; Θα αλλάξουμε τα προγράμματα σπουδών με βάση την οικονομική κατάσταση των Ιδρυμάτων, κόντρα στο επίπεδο σπουδών; Θα υποβαθμίσουμε το επίπεδο σπουδών για να μην κλείσει το Ίδρυμα κόντρα στις ανάγκες των φοιτητών για πτυχίο με αξία που θα τους οδηγεί σε εργασία;
Και αν τα κάνουμε όλα αυτά, τι βαθμό θα πάρουμε στην αξιολόγηση που ετοίμασαν για εμάς. Μήπως οδηγούμαστε με βεβαιότητα στην οριστική υποβάθμιση;
Με οδηγό τις κινητοποιήσεις που πρόσφατα είχαμε για το σχέδιο, καλούμε σε έναν αγώνα για την αναβάθμιση της Ανώτατης Εκπαίδευσης με βάση τις ανάγκες του λαού μας και τις ανάγκες τις εποχής μας.
Στηρίζουμε το αίτημα:

  • Να προσληφθεί όλο το απαραίτητο με βάση τα προγράμματα σπουδών Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, ώστε να παρέχεται ολοκληρωμένα η εκπαίδευση στους φοιτητές
  • Να διοριστούν άμεσα όλα τα υπό διορισμό εκλεγμένα μέλη ΔΕΠ,
  • Να προκηρυχτούν νέες θέσεις μελών ΔΕΠ με βάση τις ανάγκες των Τμημάτων.   

8/4/13

Συνέλευση Συλλόγου Πέμπτη 11 Απριλίου 11:00 π.μ.



Για τα κοντινά . . .

Η διοίκηση μετά πολλών κόπων, βασάνων (του έκτακτου διδακτικού προσωπικού φυσικά) δέησε να προχωρήσει στην πληρωμή των μηνών Νοεμβρίου, Δεκεμβρίου, καθώς και του δώρου Χριστουγέννων. Με άλλα λόγια, με καθυστέρηση τεσσάρων και πλέον μηνών από την εκτέλεση του διδακτικού μας έργου. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο χειμερινό εξάμηνο που μας πέρασε η διοίκηση δήλωνε ότι:

1.      θα υπογράψουν όλοι οι έκτακτοι πριν ξεκινήσουν τα μαθήματά τους, για να μην υπάρχει πρόβλημα νομιμότητας των εκτάκτων
2.      ότι θα αποπληρωνόμασταν χωρίς τις συνηθισμένες καθυστερήσεις αφού τα λεφτά υπήρχαν στον κορβανά του ιδρύματος.

Η εμπειρία μας έδειξε ότι ούτε το ένα ούτε το άλλο συνέβη. Φταίνε, λέει, (α) οι έκτακτοι που δεν υπογράφουν και (β) η επίτροπος που καθυστερεί να ελέγξει. Όσον αφορά στο πρώτο παρότι ζητήσαμε ενημέρωση για να ενημερώσουμε τους «ανυπόγραφους» συναδέρφους, οι υπηρεσίες του ιδρύματος κράτησαν σιγή ιχθύος. Ενδεχομένως να υπάρχουν συνάδερφοι που καθυστέρησαν να υπογράψουν, εμάς όμως μας κάνει πολύ σκεπτικούς η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ βούλησης να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα. Όσον αφορά στο δεύτερο, ο σύλλογος εκτάκτων επιβεβαίωσε πέρα από κάθε αμφιβολία ότι η καθυστέρηση βαραίνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το Α-ΤΕΙΘ και όχι την επίτροπο.

Και για να ανταμείψει τους εκτάκτους για την αγωνιστική διάθεση που επέδειξαν στις κινητοποιήσεις για το σχέδιο Αθηνά . . . τους κόβει το Μάρτιο από τη μισθοδοσία τους. Αλλά έτσι είναι. Όταν πρόκειται για τις υποχρεώσεις μας το Α-ΤΕΙΘ είναι το σπίτι μας και πρέπει να δείξουμε τον πατριωτισμό μας (π.χ. απλήρωτη εργασία, καθυστερημένοι μισθοί, κ.ά.). Όταν όμως πρόκειται για τις υποχρεώσεις του Α-ΤΕΙΘ δρα ως ψυχρός εργοδότης.

Θα το γράψουμε και ας πονάει:
έχουμε γίνει οι θεσμοθετημένοι καρπαζοεισπράκτορες του ιδρύματος
και κάποιοι από εμάς το καυχιούνται κιόλας.

 . . . και για τα όχι και τόσο μακρινά

Την ίδια στιγμή δηλώνεται ότι θα προχωρήσει εσωτερική αναδιάρθρωση του ιδρύματος, έτσι ώστε το ΤΕΙ να λειτουργήσει του χρόνου χωρίς εκτάκτους. Φυσικά, δεν μας έχουν δώσει την παραμικρή ιδέα για το πώς θα προχωρήσουν στην περίφημη αναδιάρθρωση. Εμείς όμως «που το’ χει η κούτρα μας να κατεβάζει ψείρες» το φανταζόμαστε. Μετατροπή των προγραμμάτων σπουδών σε προγράμματα ΜΗ σπουδών και μετατροπή των περισσότερων μαθημάτων σε ΜΗ μαθήματα.
Συνάδερφοι, δεν είναι ότι βλέπουμε το Α-ΤΕΙΘ σαν γραφείο εύρεσης εργασίας (αυτό ακριβώς το έκαναν για πολλά χρόνια αυτοί οι ίδιοι που θέλουν σήμερα δήθεν να το εξυγιάνουν), αλλά ότι το βλέπουμε σαν ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα που οφείλει να προσφέρει τις σπουδές που το ίδιο δηλώνει ότι προσφέρει. Και κάτι τέτοιο ΗΔΗ έχει πάψει να ισχύει. Πόσο μάλλον από του χρόνου που θα δείξουν σε όλους μας την πόρτα της εξόδου.
Το Α-ΤΕΙΘ μπορεί να «σώθηκε» από το σχέδιο Αθηνά, αλλά τίποτε δεν πρόκειται να το σώσει από την εσωτερική αναδιάρθρωση, αν δεν δείξουμε την ίδια αγωνιστική διάθεση και σύμπνοια που δείξαμε το περασμένο δίμηνο των κινητοποιήσεων.

Ας ελπίσουμε ότι με τις προσπάθειες όλων μας το πρώτο αρχικό γράμμα στο ακρωνύμιο του Α-ΤΕΙΘ θα συνεχίσει να αντιπροσωπεύει τη λέξη «Αλεξάνδρειο» και δε θα μετατραπεί σε άλφα στερητικό . . .